Sims 4 verdwenen

door Jess200222222
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Sims 4 verdwenen

★★★ Newbie

Mijn Sims 4 en Sims 4 dieren is verdwenen van mijn origin biblioteek. Ik heb een maand geleden gespeeld en daarna gewoon afgesloten maar nu wou ik het weer spelen en waren ze weg. Ik heb geprobeerd de codes opnieuw te proberen maar er staat 'Het is al ingewisseld.' Dus nu kan ik mijn games niet meer spelen waarvoor ik betaald heb.

Bericht 1 van 11 (1.412 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 verdwenen

★★★ Newbie

hallo, jess

ik heb precies hetzelfde en heb al veel gekocht van de sims 4. Ik vind het erg verwarrend over hoe ik origin gewoon een mailtje kan sturen. Van sommige heb ik zelfs begrepen dat dit niet eens kan, vind dit erg verwarrend en zou ook graag hierop antwoord willen. ik heb zelfs mijn origin opnieuw opgestart en heb nog veel meer andere dingen geprobeerd. Ik kan niemand vinden met het zelfde probleem, tot nu toe. Ben erg blij dat ik iemand gevonden heb en zou hier graag bij op de hoogte willen worden gehouden als dat kan. Het is ook erg verwarrend hoe ik nu antwoord op mijn vraag kan je vinden. Ik heb een paar mensen in mijn omgeving die hetzelfde hebben en het ook niet voor elkaar krijgen. Ik vind dit erg slecht van origin en is dit ook mijn eerste slechte ervaring met origin. Ben hier erg ontevreden mee.

Bericht 2 van 11 (1.385 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★★★ Expert

Hallo @Jess200222222 en @mereld2406,

Jullie dienen na te gaan of de filters zijn gewist in de spelbibliotheek van de Origin cliënt. Zodat het spel niet verborgen is.

De cache van de Origin cliënt leegmaken.

Tevens dienen jullie te controleren verbonden zijn met het internet, de Origin cliënt ongehinderd toegang heeft tot het internet en jullie aanmelden met de juiste EA /Origin account. Bij voorkeur gebruik je volledige e-mail adres en deze dient overgenomen te worden met de functies Kopiëren en Plakken, indien mogelijk.

De productcodes kunnen slechts eenmalig worden geregistreerd / verzilverd.

Laaten jullie nog weten of het hiermee gelukt is?

Groetjes.

Bericht 3 van 11 (1.381 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

@mereld2406 & @Jess200222222 

Staat het spel ook niet meer onder uitbreidingspakketten in jouw spellen bibliotheek onder De Sims tegel?

----------------

Answers HQ Guardian

do not work for EA

Bericht 4 van 11 (1.325 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★ Newbie

Ik heb gedaan wat u zei. Maar jammer genoeg heeft dit niet gewerkt voor mij.

Ik baal hier wel enorm van.

Groetjes 

Bericht 5 van 11 (1.237 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★ Newbie
@RealSimmor0 Nu staat Sims 4 wel op mijn PC maar, als ik het wil openklikken MOET ik met Origin hem opstarten maar dat kan niet. Hij staat namelijk niet meer in mijn gamebiblioteek.
Bericht 6 van 11 (1.236 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

[ Bewerkt ]
★★★★★ Expert

De Origin cliënt is benodigd om De Sims 4 te kunenn spelen, @Jess200222222.
  • Waarschijnlijk ben je met de verkeerde EA / Origin account aangemeld als een spel ontbreekt in de spelbibliotheek van de Origin cliënt.
  • Controleer dat je met de juiste EA / Origin account aanmeld, gebruik bij voorkeur en indien mogelijk, je volledige e-mail adres, die je overneemt met de Kopiëren en Plakken functies, in plaats van deze te typen.
  • De cache van de Origin cliënt leegmaken.
  • Zorg dat je verbonden bent nmet het internet en de Origin cliënt internettoegang heeft / krijgt. Bij voorkeur dien je een bekabelde internetverbinding te gebruiken en je computer direct aangesloten hebben op de modem van de internetaanbieder.
    Indien je problemen ondervind met je verbinding, dien je beide opnieuw opstarten.
  • Het spel wordt verborgen gehouden, in de spelbibliotheek van de Origin cliënt. Ook dien je te zorgen dat alle filters zijn gewist.
  • Wordt het spel vermeld in je Bestelgeschiedenis?
  • Bepaalde software die je draait, verhinderd dat de Origin cliënt juist kan werken.
    Je dient alle overige nog openstaande software volledig hebben afgesloten.
    Hier valt ook je beveiligingssoftware.
    Anders eens Windows schoon opstarten.
  • Start de Origin cliënt en De Sims 4 als Administrator.
  • Instellingen van Gebruikersaccountbeheer, door de schuifbalk op de laagste stand te zetten.
  • Mogelijk dien je ook de stuurprogramma's van je computer bij te werken.
    Begin met het stuurprogramma van de videokaart, meestal is dit NVidia of ATI. Herstart daarna je computer.
  • Dienen er nog updates die beschikbaar zijn bij de Windows Update eerst nog worden geïnstalleerd?
  • Probeer via een nieuw aangemaakte Windows gebruikersaccount met Administrator rechten je aan te melden en op deze manier nog eens.

Laat je nog weten of het hiermee is gelukt?

Groetjes.

Bericht 7 van 11 (1.230 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★ Newbie
@RealSimmor0 Ik heb alles geprobeerd wat u zei. Maar jammer genoeg werkt niets van wat u zei. Nu snap ik er eigenlijk helemaal niets meer van. Maar toch bedankt.

Groetjes
Bericht 8 van 11 (1.154 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★★★ Expert
Om De Sims 4 te kunnen spelen, dient de Origin cliënt te zijn geïnstalleerd op de computer, gestart zijn en waarbij je dient zijn aangemeld, @Jess200222222.

De uitbreidingen worden vermeld onder hun basisspel in de Origin cliënt.
Mocht er een spel ontbreken, dan kun je de tips na lopen, die ik eerder vermeld hebt.

Indien die geen verbetering leveren, kan je het beste telefonisch contact opnemen met de helpdesk.

Groetjes.
Bericht 9 van 11 (1.146 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Champion
@Jess200222222 Soms is het handig als je wat meer technische gegevens kan geven. Ik denk dat het ook te maken kan hebben met de laatste update en de aanpassingen voor Legacy. Dus als kan graag ook de technische gegevens van je pc/Mac aangeven. Er zijn namelijk wat kleinere problemen geweest met de omschakeling van 32 naar 64 bit.
Er zijn ook updates geweest voor Origin. Heb je die ook geïnstalleerd?

CCP Champion Banner - Red.png

Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.

Bericht 10 van 11 (1.136 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help