oktober 2019
Mijn Sims 4 en Sims 4 dieren is verdwenen van mijn origin biblioteek. Ik heb een maand geleden gespeeld en daarna gewoon afgesloten maar nu wou ik het weer spelen en waren ze weg. Ik heb geprobeerd de codes opnieuw te proberen maar er staat 'Het is al ingewisseld.' Dus nu kan ik mijn games niet meer spelen waarvoor ik betaald heb.
oktober 2019
hallo, jess
ik heb precies hetzelfde en heb al veel gekocht van de sims 4. Ik vind het erg verwarrend over hoe ik origin gewoon een mailtje kan sturen. Van sommige heb ik zelfs begrepen dat dit niet eens kan, vind dit erg verwarrend en zou ook graag hierop antwoord willen. ik heb zelfs mijn origin opnieuw opgestart en heb nog veel meer andere dingen geprobeerd. Ik kan niemand vinden met het zelfde probleem, tot nu toe. Ben erg blij dat ik iemand gevonden heb en zou hier graag bij op de hoogte willen worden gehouden als dat kan. Het is ook erg verwarrend hoe ik nu antwoord op mijn vraag kan je vinden. Ik heb een paar mensen in mijn omgeving die hetzelfde hebben en het ook niet voor elkaar krijgen. Ik vind dit erg slecht van origin en is dit ook mijn eerste slechte ervaring met origin. Ben hier erg ontevreden mee.
oktober 2019
oktober 2019
Staat het spel ook niet meer onder uitbreidingspakketten in jouw spellen bibliotheek onder De Sims tegel?
november 2019
Ik heb gedaan wat u zei. Maar jammer genoeg heeft dit niet gewerkt voor mij.
Ik baal hier wel enorm van.
Groetjes
november 2019
november 2019 - laatst bewerkt december 2019
november 2019
november 2019
november 2019
Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.
Meer weergevenWe controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.
Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help