Sims 4 idee

door GodBlessedDreams
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Sims 4 idee

★★★ Novice

Komen er misschien nog paarden en meer dieren in de Sims? En misschien ook cheerleaden en tennis, meer sporten en dat je ook in een sportclub kan & meer vakantiespots

Bericht 1 van 5 (412 Weergaven)

Re: Sims 4 idee

EA SPORTS FC Team
@GodBlessedDreams Ik ben er niet van op de hoogte dat hier plannen voor zijn, maar ik zal jouw suggesties in ieder geval doorgeven! Standard smile
Jason.png
Bericht 2 van 5 (403 Weergaven)
0 Kudos

Sims 4 uitbereidingen

★★★ Newbie

Hallo,

 

het zou erg leuk zijn moest er een Sims 4 manega leven aan komen , je eigen paarden verzorgen , in een manega kunnen gaan rijden en paarden fokken , Laar deze keer echt dat je binnen in de manega kan kijken ook. Echt paardrijden en parkoers kunnen afleggen.Een dan een Sims 4 boerderijleven, koetjes en geitjes melken, kippetjes en eentjes voeren, schapen scheren ezv. Komen er nog uitbereidingen in deze stijlen aan? 😊

Bericht 3 van 5 (383 Weergaven)

Re: Sims 4 uitbereidingen

EA SPORTS FC Team

Je bent niet de enige met dit idee @Rhanii94, zo weet ik dat @GodBlessedDreams dit ook graag zou willen zien :eahigh_file:

 

Ik zal deze suggestie nogmaals doorgeven Standard smile

Jason.png
Bericht 4 van 5 (371 Weergaven)

Re: Sims 4 uitbereidingen

★★★★★ Expert
Aha, locaties waar vaak jongere vrouwelijke Sims te vinden zijn, @Rhanii94.
Het contact met andere Sims krijgen en activiteiten samen doen, waaruit weer vriendschappen kunnen onstaan.
De jongere Sims kunnen bepaalde vaardigheden krijgen. Een bijbaan hebben in de stallen, bar als er omheen.
Interesse krijgen in het boerderijleven of manage en zelfs doorstromen naar banen zoals een dokter voor grotere dieren.
Misschien de mogelijkhied om eendjes en/of zwanen brood te voeren in het park?
Zit hier ook paardensporten bij, zoals het springen over hindernissen?


Ik heb een algemeen onderwep aangemaakt waar nieuwe ideeën in geplaats kunnen worden:
https://answers.ea.com/t5/Game-Informatie/Nieuwe-ideeen-voor-De-Sims-4/m-p/8190182#M358
Bericht 5 van 5 (352 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help