Sims 4 betaling verwerking duurt maar

door idwerd145527
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Sims 4 betaling verwerking duurt maar

★★★ Novice

Ik heb uren gewacht en het is bij mij net opgelost! Dus hopelijk komt het snel bij iedereen goed Standard smile

Bericht 21 van 31 (1.010 Weergaven)
0 Kudos

★★★★★ Expert

Hallo
  • Het is mogelijk dat je de Origin cliënt opnieuw dient te starten.
  • Controleer dat je verbonden bent met het Internet en de Origin cliënt niet verhinderd word bij de toegang tot het Internet.
  • Het verwerken van een bestelling kan tot 36 uren duren. Je zult daarop moeten wachten.
    Houd er rekening mee dat deze dagen het drukkers is bij bepaalde bedrijven.
  • Controleer dat je met de juiste EA / Origin account bent aangemeld.
    Bij voorkeur en indien mogelijk: Gebruik het volledige e-mail adres. Die je overneemt met behulp van de Kopiëren en Plakken functies.
    Zo voorkom je mogelijk wat foutjes die al snel tijdens het typen kunnen ontstaan.
  • Ga de status van de bestelling na.
  • Om uitbreidingen / aanvullingen te kunnen spelen / downloaden is het basisspel benodigd.
  • Je hebt een meerderjarig account nodig om online aankopen te doen. Het is onmogelijk dit te doen met een minderjarig account (kindaccount).
    Producten met een productcode die gekocht zijn een winkel, kunnen op diens EA / Origin account worden geregistreerd/verzilverd.
  • Eerst helemaal afmelden bij de Origin cliënt. Dan de Origin cliënt helemaal afsluiten.
    Vervolgens start je de Origin cliënt weer en met de juiste EA / Origin account aanmelden.
Mocht het product niet worden vermeld in je spelbibliotheek, dan:
  • Zorg dat het spel niet verborgen is. Wis alle filters in de spelbibliotheek van de Origin cliënt.
  • De cache van de Origin cliënt leegmaken.
  • Ga na dat je met de juiste EA / Origin account aangemeld bent.
  • Controleer dat je verbonden bent met het Internet en de Origin cliënt toegang krijgt / heeft tot het Internet.
  • Wordt het spel in de Bestelgeschiedenis vermeld?
  • Uitbreidingen en aanvullingen worden vermeld onder hun basisspel.
    In de spelbibliotheek van de Origin cliënt klik je op de speltegel en dan ga je naar het tabblad Extra content.
    Een oranje knop met Downloaden of Spelen of Details, wilt zeggen dat je deze in jouw bezit hebt.
    Een oranje knop met Kopen (hiernaast staat ook een prijs vermeld), wilt zeggen dat je deze nog niet in jouw bezit hebt.

Mochten deze suggesties je niet verder helpen, dan kan je het beste telefonisch contact opnemen met de helpdesk, bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 12:00 tot 21:00, op deze telefoonnummers:
           Voor Nederland: 020-8083219 (lokaal tarief).
           Voor België: 02/8084590 (lokaal tarief).
Ook kan je een terugbel verzoek indienen.

Laat jullie nog weten of het hiermee is verholpen?

Groetjes.

Bericht 22 van 31 (993 Weergaven)
0 Kudos

★★★ Newbie

Ik heb nu hetzelfde probleem. Ging het bij jullie allemaal automatisch na een tijdje downloaden? Of hebben jullie later nog contact opgenomen met bijv EA?

Bericht 23 van 31 (928 Weergaven)

★★★ Newbie

OOk precies dit probleem`

Bericht 24 van 31 (908 Weergaven)
0 Kudos

★★ Novice

Ik heb hetzelfde probleem. Ligt het dus denk ik écht aan Origin zelf. Net Studentenleven besteld, het geld is afgeschreven, maar ik heb nog geen bevestiging gehad en in mijn bestelgeschiedenis blijft 'Betaling in behandeling' staan. Ik begrijp uit bovenstaande dat ik nog even geduld moet hebben, en dat het even kan duren voor de bevestiging binnen is. Daar zal ik dus maar even op wachten. Wel raar, en jammer bevendien, want normaal is het allemaal zo geregeld en kan ik binnen een paar minuten downloaden en spelen!

Bericht 25 van 31 (904 Weergaven)

★ Novice

Hier ook hetzelfde probleem met bestelling van Origin acces. Hopelijk snel opgelost....

Bericht 26 van 31 (889 Weergaven)
0 Kudos

★★★ Newbie

Is het al bij iemand opgelost?

Bericht 27 van 31 (831 Weergaven)
0 Kudos

★★★ Newbie

Bij mij is het gelukt! Hij is gedownload!!

Bericht 28 van 31 (794 Weergaven)

★★ Novice

ondertussen bevestiging binnen gekregen, ben aan het downloaden Standard smile

Bericht 29 van 31 (786 Weergaven)
0 Kudos

★★★ Newbie
@idwerd145527 jup, staat bij mij ook. en maar wachten en wil zo graag NU spelen... ik heb met ing betaald dus het ligt denk ik aan origing. misschien drukte door kerst..?
Bericht 30 van 31 (784 Weergaven)
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help