Sims 4 betaling verwerking duurt maar

door idwerd145527
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Sims 4 betaling verwerking duurt maar

★★ Novice
@idwerd145527 Ik heb weer opnieuw contact opgenomen met rabobank. Deze keer met een medewerker die iets meer bereid was om ook mijn vraag goed te beantwoorden. Als de bestelling maandag nog niet verwerkt is, dan moest ik opnieuw contact opnemen met de rabobank. Er is op dit moment inderdaad een storing met het online bankieren en ideal van rabobank, dus misschien dat het af en toe wel wil en af en toe niet. Er wordt op dit moment in ieder geval een notitie van gemaakt en hopelijk wordt het zo snel mogelijk opgelost.
Bericht 11 van 31 (954 Weergaven)
0 Kudos

★★★ Novice

Ik ook, heb betaald met ING, het geld is afgeschreven maar geen bevestiging en er staat bij mij ook "betaling in behandeling' lijkt mij ook dat het EA is. Hoop dat het snel word opgelost.

Bericht 12 van 31 (954 Weergaven)
0 Kudos

★★ Novice
@Kayleightjuh Ook zie ik trouwens dat je op ea.com nu geen contact op kan nemen met hen....
Bericht 13 van 31 (956 Weergaven)
0 Kudos

★★ Novice
@ItzSenna9 Dan ligt het idd vast aan ea
Bericht 14 van 31 (955 Weergaven)

★★★★★ Newbie

Ik heb een half uur geleden ook een betaling gedaan via ING. Hetzelfde probleem als jullie. Het zal wel aan EA liggen inderdaad.

Bericht 15 van 31 (953 Weergaven)
0 Kudos

★ Novice

ik dacht dat ik de enige was oef toch fijn om te weten dat het niet aan mij ligt, geeft me wat rust.

Bericht 16 van 31 (907 Weergaven)
0 Kudos

★★★ Novice

Jaa inderdaad! Bij mij ligt het klantenportaal er momenteel uit, misschien zijn ze er mee bezig (ik hoop het)

Bericht 17 van 31 (895 Weergaven)
0 Kudos

★★ Novice

Ik heb hetzelfde, ik keek net bij de bestelgeschiedenis in Origin, en hierin stond dat de betaling vanaf mijn kant niet verwerkt zou zijn... Terwijl het wel van mijn Rabobank account is afgeschreven..

Bericht 18 van 31 (825 Weergaven)
0 Kudos

★★★ Newbie

Ik heb inderdaad hetzelfde probleem. Het is dus nog steeds niet opgelost... Frown

Bericht 19 van 31 (801 Weergaven)
0 Kudos

★ Novice

Ik had ook hetzelfde bij mij is het net opgelost. Ik heb een orderbevestiging binnen gehad en de content is meteen geïnstalleerd. Het heeft alleen wel een hele tijd geduurd, ik had namelijk vanochtend om negen uur mijn bestelling gedaan en rond kwart voor vijf was het opgelost. Dus ik hoop dat nu iedereen zijn orderbevestiging zo snel mogelijk binnen krijgt. 

Bericht 20 van 31 (782 Weergaven)
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help