Sims 4 betaling verwerking duurt maar

door idwerd145527
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Sims 4 betaling verwerking duurt maar

★★★ Newbie

Ik heb de sims 4 universiteit betaald maar via het klantenportaal geeft hij aan dat betaling nog in verwerking is, terwijl het bedrag al van mijn bank is afgeschreven. Normaliter duurt de betaling ook nooit lang. Wat moet ik doen??

Bericht 1 van 31 (1.565 Weergaven)

Geaccepteerde oplossing

Re: Sims 4 betaling verwerking duurt maar

★ Novice

Ik heb hetzelfde probleem deze ochtend. Ik hoorde dat het gisteren kwam omdat er een storing was bij de Rabobank.

In thread bekijken

Bericht 3 van 31 (1.520 Weergaven)

Alle reacties

★★★ Newbie
@idwerd145527 Ik heb precies hetzelfde, er is ook niemand te bereiken. Ik weet niet wat ik moet doen.

Bericht 2 van 31 (1.549 Weergaven)
0 Kudos

★ Novice

Ik heb hetzelfde probleem deze ochtend. Ik hoorde dat het gisteren kwam omdat er een storing was bij de Rabobank.

Bericht 3 van 31 (1.521 Weergaven)

★★★ Newbie
@_An_Dj_love ahh oke, want ik heb 'm twee keer besteld nu (en helaas betaald.) Ik dacht namelijk dat als ik het nog een keer zou proberen de 1e betaling weer teruggestort zou worden (meestal werkt dat zo) maar ja idd gewoon weer hetzelfde probleem.
Bericht 4 van 31 (1.493 Weergaven)
0 Kudos

★★ Novice

Lukte de betaling de tweede keer dan wel? Ik heb ook contact gezocht met de rabobank en zij zeggen dat ik gewoon nog even geduld moet hebben...

Bericht 5 van 31 (1.487 Weergaven)
0 Kudos

★★★ Newbie
@Kayleightjuh Nee, ik heb dus wel weer betaald (dus het is weer afgeschreven) maar weer hetzelfde resultaat als de eerste keer, erg irritant. Tot hoe laat zei de medewerker van de Rabobank dat je geduld moest hebben?
Bericht 6 van 31 (1.484 Weergaven)
0 Kudos

★★ Novice

Er werd gezegd dat ik moest kijken of de bestelling in de loop van de dag goed verwerkt is, zo niet, dan zou ik morgen opnieuw contact op moeten nemen met rabobank

Bericht 7 van 31 (1.481 Weergaven)
0 Kudos

★★★ Newbie
@Kayleightjuh okee bedankt
Bericht 8 van 31 (1.477 Weergaven)
0 Kudos

★★★ Newbie
@idwerd145527 Maar ik bedenk me nu dat ik vandaag ook een andere bestelling heb gedaan via rabo bankieren en deze lukte wel? Dus wellicht ligt het dan wel aan EA..?
Bericht 9 van 31 (1.474 Weergaven)
0 Kudos

★★★ Newbie

@idwerd145527 ik heb het zelfde probleem. volgens mij ligt het inderdaad aan EA want bij mij staat de bestelling ook op verwerken en heb ook nog geen bevestigingsmail gekregen.

Bericht 10 van 31 (1.453 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help