Rode kaart verdwijnt niet fifa 23

door burakulubas
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Rode kaart verdwijnt niet fifa 23

★★ Novice

Ik heb een rode kaart gekregen met een leen icon speler. Deze gaat niet weg, onderhand al weken verder. Nu weer een speler rood gekregen. Bij de nieuwe speler gaat de rode kaart ook niet weg, ondanks dat hij uit de selectie is gehaald. Wat kan ik hier tegen doen? 

Bericht 1 van 8 (2.458 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Rode kaart verdwijnt niet fifa 23

Community Manager
Hey @burakulubas,

Heb je al eens naar de contracten van de spelers gekeken, of dat je misschien een verbruiksitem kan toepassen wat dit kan verhelpen?

En hoe bedoel je precies dat je hier al weken last van hebt? Zijn dit echte wereld weken, of in-spel?
EA_LeeuwAHQ
Bericht 2 van 8 (2.436 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Rode kaart verdwijnt niet fifa 23

★★ Novice

Hi! Ik heb meerdere verbruikersitems toegepast op de kaarten (zowel icon als normaal), maar het mocht niet baten. Onder tussen heb ik 3 spelers met rode kaarten die ik dus niet kan gebruiken.

ik heb het over echte mensenweken. Onder tussen heb ik ook vaak gespeeld, alleen de kaarten blijven maar staan. 

Bericht 3 van 8 (2.410 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Rode kaart verdwijnt niet fifa 23

★★ Novice

Hi! Ik heb weer een rode kaart opgelopen. Deze gaat ook niet weg. Heb alles aan gedaan. 

graag zie ik iets van jullie tegemoet, het liefst een oplossing. 

Groeten

Bericht 4 van 8 (2.233 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Rode kaart verdwijnt niet fifa 23

Community Manager
Hey @burakulubas,

Heb je al eens geprobeerd om de speler met de rode kaart op de bank te laten voor een x aantal wedstrijden?
EA_LeeuwAHQ
Bericht 5 van 8 (2.213 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Rode kaart verdwijnt niet fifa 23

★★★ Newbie

Hallo,

 

Ook ik heb problemen met rode kaarten die niet weggaan. Spelers zijn al op de reserve geplaatst en meer dan 9 wedstrijden niet gespeeld. Tevens uit de selectie gehaald. Het betreft er nu al meer dan 5. Hoe kan dit worden opgelost?  Elke rode kaart is een verlies van een speler wat best frusterend is.

Grt. Joël 

Bericht 6 van 8 (2.181 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Rode kaart verdwijnt niet fifa 23

★★ Novice

Hi! De spelers plaatsen op de reservebank helpt! Gr Burak

Bericht 7 van 8 (2.169 Weergaven)

Re: Rode kaart verdwijnt niet fifa 23

Community Manager
@burakulubas, goed om te lezen, dankje voor de update!
EA_LeeuwAHQ
Bericht 8 van 8 (2.159 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help