Re: Radeon R9 200 series versie 21.9 te oud

door EA_Leeuw
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Radeon R9 200 series versie 21.9 te oud

★★★★ Apprentice

Waarom moet ik met mijn Radeon R9 200 series mijn Radeon software voor de gek houden om daar Adreneline Versie 21.20 neer te zetten.

In plaats van 21.09.03.08-210511a-368456C-RadeonSoftware. Radeon software versie aangegeven in Windows 10 is 21.5.2

Met de bijgewerkte versie van hierboven werkt het ook.

 

Versie 21.20 is alleen voor Linux.

 

Bericht 1 van 2 (954 Weergaven)

Geaccepteerde oplossing

Re: Radeon R9 200 series versie 21.9 te oud

Community Manager
Hey @PindaNape,

Dankjewel voor je bezoekje aan het forum!

Het spel is nog steeds in Bèta en representeert niet de volledige status van het spel als wanneer het beschikbaar komt. Vandaar dat het zéér mogelijk is dat je tegen fouten aanloopt, waaronder dus ook de driver fout die je op dit moment ervaart.

Er lijken inderdaad tijdelijke oplossingen op het internet rond te gaan om deze melding te omzeilen, alleen ben ik bang dat wij hier geen officiële ondersteuning voor kunnen bieden.
EA_LeeuwAHQ

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (936 Weergaven)

Alle reacties

Re: Radeon R9 200 series versie 21.9 te oud

Community Manager
Hey @PindaNape,

Dankjewel voor je bezoekje aan het forum!

Het spel is nog steeds in Bèta en representeert niet de volledige status van het spel als wanneer het beschikbaar komt. Vandaar dat het zéér mogelijk is dat je tegen fouten aanloopt, waaronder dus ook de driver fout die je op dit moment ervaart.

Er lijken inderdaad tijdelijke oplossingen op het internet rond te gaan om deze melding te omzeilen, alleen ben ik bang dat wij hier geen officiële ondersteuning voor kunnen bieden.
EA_LeeuwAHQ
Bericht 2 van 2 (937 Weergaven)

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help