Re: Pre order bonus bf2042 werkt niet

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Pre order bonus bf2042 werkt niet

★★ Novice

Ik had de vraag hoe het zit met pre order bonus van bf2042, ik heb geen idee hoe ik die code moet activeren. 

 

Ik heb geprobeerd in te loggen via de site en vervolgens de code daar in te wisselen en die verteld mij dat deze incorrect is...

Bericht 1 van 7 (1.566 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Pre order bonus bf2042 werkt niet

★★ Novice

Ik ben er al achter, bedankt. @EA_Leeuw 

 

Heb de code en bonus dingen ontvangen.

 

 

Gelijk wat anders, klopt het dat je minder maps heb op old gen dan op nieuw gen?

In thread bekijken

Bericht 5 van 7 (1.512 Weergaven)

Alle reacties

Re: Pre order bonus bf2042 werkt niet

★★★★★ Expert
Zie de bijhorende instructies, hoe je dat kan doen, @ALE-MK1998.
Controleer dat je bent aangemeld met de juiste account(s), bent verbonden met het internet en de code voor de juiste platform gebruikt.
Zorg dat je de code juist overneemt, want sommige tekens lijken op elkaar. Mocht de code per e-mail geleverd worden, dan kan je deze overnemen met de "Kopiëren" en "Plakken" functies.
Een code is eenmalig te gebruiken. Mocht de laag waarmee de code is afgeschermd al voor een deel beschadigd zijn, dan zou je deze mogen weigeren. Voor (deels) beschadigde code(s) dien je contact op te nemen met de winkel.
Niet alle codes zijn voor volledige producten.

Als dit product is gekocht in een andere winkel dan Origin, dan zal je contact moeten gaan opnemen met de winkel, waar je het product dan wel hebt gekocht.

Groetjes.
Bericht 2 van 7 (1.546 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Pre order bonus bf2042 werkt niet

★★ Novice

Vandaar!! Ik heb heb heb dus nieteens een code ontvangen! Je hebt het over een kras blaadje maar die zat er niet eens bij. 

 

Ik zal morgen nedgame maar even moeten contacteren   

Bericht 3 van 7 (1.541 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Pre order bonus bf2042 werkt niet

[ Bewerkt ]
Community Manager

Hey @ALE-MK1998,

Welke pre-order bonus bedoel je precies? Bedoel je items zoals het Digital Artbook etc.? Of in-spel?

En waar heb je het spel gekocht? Standard smile
Heb je nou wel of niet een extra code ontvangen? 😅

EA_LeeuwAHQ
Bericht 4 van 7 (1.523 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Pre order bonus bf2042 werkt niet

★★ Novice

Ik ben er al achter, bedankt. @EA_Leeuw 

 

Heb de code en bonus dingen ontvangen.

 

 

Gelijk wat anders, klopt het dat je minder maps heb op old gen dan op nieuw gen?

Bericht 5 van 7 (1.513 Weergaven)

Re: Pre order bonus bf2042 werkt niet

Community Manager

@ALE-MK1998 nope, zelfde aantal maps! Maar je speelt wel op een kleinere variant van de maps op de Gen4 consoles, met 64-spelers in plaats van 128-spelers.

EA_LeeuwAHQ
Bericht 6 van 7 (1.510 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Pre order bonus bf2042 werkt niet

★★★★★ Expert
Het is wel zo handig dat je winkel waar je het spel had gekocht dit erbij levert, @ALE-MK1998.

Aannemen dat je nou deze extra inhoud wel beschikbaar is en dat je hiervan bent aan het genieten?

Groetjes.
Bericht 7 van 7 (1.504 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help