[Patch notes] - Patch notes van 27 en 28 April 2021

door EA_Neil
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

[Patch notes] - Patch notes van 27 en 28 April 2021

Community Manager (retired)

Hey Simmers,

 

Ik wilde graag de laatste patch notes (in het Nederlands) van De Sims 4 met jullie delen zodat je kunt zien wat we verandert hebben in de laatste update.

 

Je kunt de link naar de patch notes hier vinden:

 

Klik hier! 

 

Ook hebben we enkele kleinere back-end technische problemen opgelost door de loslopende kabouters terug naar huis te sturen.

 

Veel speelplezier!

 

Sul sul

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 1 van 14 (347 Weergaven)

Re: [Patch notes] - Patch notes van 27 en 28 April 2021

Champion

Goh, @EA_Neil . die loslopende kabouters was ik nu graag eens een keertje tegengekomen. Ik las op Twitter dat we ze binnenkort misschien wel in een andere vorm kunnen waarnemen. 😏

Ik hoop dat de bugs voorlopig even echt weg zullen blijven. Maar mijn plantjes hebben wel weer last van seizoensgebonden invloeden. Zelfs in een beschermde omgeving als de plantenkas (dus binnen en overdekt) kruipen ze na bemesting weer terug in de grond. Ik ben het nog uitgebreid aan het testen. Zodra ik meer weet laat ik het je horen. 😉

 

 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 14 (347 Weergaven)

Re: [Patch notes] - Patch notes van 27 en 28 April 2021

Community Manager (retired)
@Trismagistos,

Mocht je inderdaad meerdere discussies zien (hoe groter hoe beter) over dit probleem laat het ons weten. Vaak worden de grotere discussies doorgestuurd en komen op de waslijst. Bedankt voor de inzet!

P.s. Stiekem hoop ik dat de nieuwe stofkonijnen de kabouters niet gaan helpen!

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 3 van 14 (344 Weergaven)

Re: [Patch notes] - Patch notes van 27 en 28 April 2021

★ Novice

Hi,

 

Sinds de nieuwe update 27/28 april luisteren mijn sims niet meer altijd naar mij. Zo reageert het spel regelmatig niet op 'naar college gaan', 'naar voetbal gaan' en als ik ze wil laten douchen negeren ze me gewoon. Ook is de sims bij mij weer trager en vaker vastlopend geworden sinds de nieuwe update. Zou top zijn als hier wat mee gedaan zou kunnen worden.

 

Groetjes Gerbrich

Bericht 4 van 14 (301 Weergaven)

Re: [Patch notes] - Patch notes van 27 en 28 April 2021

Champion

@gerbrichs Ik zal de zaken die je aankaart ook eens meenemen in een testopstelling. Ik heb op dit moment twee sims die zeer binnenkort naar college kunnen (ik weet niet of ik ze ook zal laten voetballen) het douchen is natuurlijk wel heel gemakkelijk te testen. Ik zal ook nog eens rond neuzen op het forum en navragen bij andere spelers en helpers of ze hetzelfde probleem opmerken. Als je meer informatie hebt of als je iets tegenkomt waar je ook een screenshot van kunt maken dan kan dat zeker helpen. Iedere gedachtebubbel kan een indicatie geven! Dus laat dat dan nog even weten. Als ik meer weet, kom ik er zeker nog op terug. 

 

Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 5 van 14 (304 Weergaven)

Re: [Patch notes] - Patch notes van 27 en 28 April 2021

Community Manager (retired)
@gerbrichs,

Bedankt voor het berichtje! Je gebruikt verder geen mods/aangepaste content om het zo te testen? Heb je het spel ook al eens gerepareerd sinds de update ivm het verlangzamen/vastlopen?

Houd ons op de hoogte @Trismagistos !

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 6 van 14 (292 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: [Patch notes] - Patch notes van 27 en 28 April 2021

★★ Novice
@EA_Neil ik heb sinds de update dat ik zelfs geen mods of aangepaste content niet meer kan toevoegen ik krijg zelfs dat als ik naar speloptie ga en alles inschakel en dan terug opnieuw opstart de melding dat ik opnieuw mijn cc/mods moet inschakelen en dan dat doe en dan terug opnieuw opstart het spel terug het zelfde krijg dus kan ik nu geen mods/cc gebruiken wat wel spijtig is want heel mijn huis/mannekens zijn daar van gemaakt
weet jij mss hoe ik dit kan oplossen ??
Bericht 7 van 14 (270 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: [Patch notes] - Patch notes van 27 en 28 April 2021

Community Manager (retired)
@VliegenDilara,

Gebruik je hiervoor toevallig een bepaald programma? Helaas ondersteunen we dit niet direct maar mogelijk hebben zij ook een update? Het kan ook helpen deze opnieuw te installeren en te zien of bijvoorbeeld 1 mod wel werkt voordat je meer toe voegt.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 8 van 14 (251 Weergaven)

Re: [Patch notes] - Patch notes van 27 en 28 April 2021

Champion

@VliegenDilara Heb je ook het bestand localthumbcache.package uit de map Documents\Electronic Arts\De Sims 4 verwijderd? Daarin blijven vaak onderdelen van oude modificaties hangen. Als je die hebt verwijderd, maakt het spel zodra je De Sims opnieuw start een nieuw en schoon bestand aan. Vaak kan dit al veel verhelpen.

 

Mijn advies is om in ieder geval jouw save zonder modificaties ook nog eens onder een andere naam op te slaan. Dan heb je de Sims en je huizen in ieder geval veilig gesteld.

 

Laat even weten of je hier iets aan hebt.

 

Veel succes.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 9 van 14 (245 Weergaven)

Re: [Patch notes] - Patch notes van 27 en 28 April 2021

★★ Novice
@EA_Neil ik heb de meeste dingen van tsr sims afgehaald qua cc en als ik iets nieuw afhaal en er in zet werkt het niet
Bericht 10 van 14 (240 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help