Re: [Megathread] - Battlefield 2042

door EA_Neil
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

[Megathread] - Battlefield 2042

[ Bewerkt ]
Community Manager (retired)

Hey allemaal!

 

Welkom op het officiële Battlefield 2042 forum van België en Nederland! De reveal trailer is net uit en we zijn even enthousiast als jullie over de nieuwe Battlefield en kunnen niet wachten meer te laten zien in de komende tijd!

 

Velen vragen het ons en ja, het komt eraan. De gameplay reveal zal plaats vinden op 13 Juni en zal te vinden zijn op ons kanaal en ik zal de link hier posten als ik deze eenmaal heb zodat je nooit ver hoeft te zoeken.

 

Mocht je meer willen weten over Battlefield 2042, het progressie model en hoe het verkocht gaat worden dan ben je hier aan het juiste adres (wel in het Engels). Mocht je meer vragen hebben voel je vrij ze hier te posten. Houd alleen wel in de gaten dat ik mogelijk bepaalde dingen nog geheim moet houden totdat er meer informatie beschikbaar is.

 

Uiteraard kun je hier terecht voor alles wat te maken heeft met de nieuwe Battlefield en we horen graag van jou wat jij er van vindt! Waar kijk jij het meeste naar uit?

 

Heb je de reveal trailer gemist of wil je hem graag nogmaals zien? Geen probleem! Je kunt hem hier terug kijken!

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 1 van 17 (1.183 Weergaven)

Re: [Megathread] - Battlefield 2042

★★★★★ Novice
Welkom op het officiële Nederlandse forum voor Battlefield 2042! De Nederlands talige betreft toch België/Nederland. Klinkt vrij egoïstisch voor een CM.
Bericht 2 van 17 (1.138 Weergaven)

Re: [Megathread] - Battlefield 2042

Community Manager (retired)
Hey @thecrazygun11,

Je hebt helemaal gelijk! Dit had Nederlandstalig moeten zijn maar ik ga dit meteen voor je aanpassen want uiteraard hoort België hier ook bij! Mijn excuses!

Wat vind jij zo ver van de trailers? Standard smile

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 3 van 17 (1.124 Weergaven)

Re: [Megathread] - Battlefield 2042

[ Bewerkt ]
★★★★★ Novice

Ziet et er goed uit, pre-ordered na trailer. Cat Enkel hoop ik voor geen zware dominantie van voertuigen of rpg shooters Standard smile Zelf speelde ik graag battlefield v, heerlijk infantery. De dominantie van voertuigen was heerlijk gebalanceerd.

Bericht 4 van 17 (1.118 Weergaven)

Re: [Megathread] - Battlefield 2042

Community Manager (retired)

@thecrazygun11,

 

We zullen zeker meer laten zien op ons event 'EA Play' op 22 Juli dus wees er zeker van dit te checken zodat je een beter beeld krijgt van wat Battlefield 2042 allemaal gaat brengen.

 

Ook hebben we sinds een FAQ uitgebracht (mocht je hem nog niet gelezen hebben) die je hier kunt vinden met wat info over bijvoorbeeld dat voertuigen nu ook in de map zelf te vinden zijn. Uiteraard roept deze FAQ waarschijnlijk meer vragen op en ik hoop dat we hier binnenkort meer over kunnen laten zien!

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 5 van 17 (1.116 Weergaven)

Re: [Megathread] - Battlefield 2042

★★★★★ Newbie

Zojuist op EA Origin gekeken of dat het mogelijk is om Battlefield 2042 Ultimate Edition te pre-orderen echter kan ik alleen kiezen uit de standard edition. Is het ook mogelijk om via Origin de Ultimate Edition te bestellen? Ik kan deze versie wel bestellen via de retailers zoals Steam. 

Kan iemand mij hierbij helpen of aangeven of dat dit überhaupt mogelijk is? 

Alvast bedankt! 

Bericht 6 van 17 (1.087 Weergaven)

Re: [Megathread] - Battlefield 2042

Community Manager (retired)

Hey @Jeroenjte013 ,

 

Laten we zien of ik je kan helpen want dit zou zeker mogelijk moeten zijn! Is dit via het Origin programma zelf of op de website?

 

Wat gebeurt er als je op reserveer drukt via de www.origin.com website zelf?

 

 - EA_Neil

Neil.png
Bericht 7 van 17 (1.079 Weergaven)

Re: [Megathread] - Battlefield 2042

★★★★★ Newbie
@EA_Neil: zojuist weer geprobeerd en nu krijg ik wel 3 opties aangeboden. Gisteren kon ik helaas alleen voor standaard editie kiezen. Het lijkt nu goed te gaan.
Bericht 8 van 17 (1.065 Weergaven)

Re: [Megathread] - Battlefield 2042

Community Manager (retired)
@Jeroenjte013,

Blij om te horen dat het nu wel lukt!

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 9 van 17 (1.060 Weergaven)

Re: [Megathread] - Battlefield 2042

[ Bewerkt ]
★★★ Apprentice

Dat is voor mij wel erg handig.

Ik heb vandaag windows 11 beta downloaden via https://thewindowsforum.com/
Blijkbaar was heel veel bug op alle games van Battlefield.

Ik ben wel een beetje bang dat Frotsbite niet op windows 11 getest gedaan.
We gaan wel zien.

Bericht 10 van 17 (1.021 Weergaven)

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help