Re: Issues

door EA_Leeuw
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Issues

★★★ Novice

Beste ontwikkelaar, ik ben echt een groot fan van Battlefield. Ik speel het al vele jaren met veel plezier op een PC.

 

Nu heb ik een PS5 loop tegen het volgende aan:

 

1: Geen muis en toetsenbord ondersteuning Devil

Als ik google lees ik dat de reden is dat dit oneerlijk is tenopzichte van andere console gebruikers...

Terwijl pc gebruikers wel consoles mogen gebruiken?

Persoonlijk kan ik alleen met toetsenbord en muis spelen. Op console vind ik het echt super onhandig.

COD en Fortnite zijn voorbeelden waar de ondersteuning wel wordt geboden en er is daar geen ongelijkheid. 

 

2: Mijn zoon zag het spel en wilde het ook graag samen spelen zoals met Fortnite en schafte het aan voor zn ps4 aan.

Na herhaaldelijk proberen te connecten met elkaar door de crossgen optie aan te zetten... werkte het niet. Ff googlen en lees dat we niet samen kunnen spelen. Dit staat gewoon uit ondanks crossgen aan staat.

Reden omdat het weer te oneerlijk zou zijn tenopzichte van de spelers?!?! 

Dit is toch altijd al zo geweest? Pc van 750 euro en van 3500 euro maken jullie toch ook geen verschil in? Waarom in Ps wel!?!?

Cod fortnite alles speelt daar door elkaar... geen probeel toch?

 

3: leveling werkt niet behalve als ik team deathmatch doe. Als ik via de portal naar een custom game ga staat leveling voor de wapens gewoon uit. Ff googlen... omdat er mensen zijn die bots hebben en punten laten minen?!?!!? 

Dit is toch altijd al zo geweest? En dit zijn dan denk ik pc gebruikers en toch leveling voor iedereen uitzetten?!?!?

 

4: als ik fijn samenspeel met iemand en zijn squad wil joinen dan is dat niet mogelijk in game. 

Of andersom als mn team loopt te snipen en ik wil rushen kan ik niet uit die squad...

 

5: geen ingame voice met team dit is toch nu wel standaard anno 2022