Ik heb 2x in fut champs tegen een bot gespeeld op ultimate niveau

door StephanVergeldt
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Ik heb 2x in fut champs tegen een bot gespeeld op ultimate niveau

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Door dat ik 2x in fut champions finales tegen een bot werd gematched, heb ik hierom 2x dik verloren omdat deze op ultimate niveau mij helemaal weg speelde… hierom heb ik 13-7 gehaald en de laatste wedstrijd ook dik verloren.

Bericht 1 van 4 (411 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik heb 2x in fut champs tegen een bot gespeeld op ultimate niveau

Community Manager
Hoi @StephanVergeldt,

De enige FUT modus waar je tegen bots speelt in Squad Battles, en niet FUT Champions. Wat is er precies gebeurd dat je denkt dat je tegen bots speelde?

EA_QueenBeeAHQ.png



Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other
Bericht 2 van 4 (399 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik heb 2x in fut champs tegen een bot gespeeld op ultimate niveau

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Ik speel iedere week fut champions en heb mijn crossplay normaal gesproken uit staan. (Ik speel op ps5) Nu heb ik crossplay na een lange tijd weer aan gezet en kwam ik 2x tegen een online-ID wat alleen een heel langer cijfer was. Van 1 heb ik een foto gemaakt en dit was “611fab06fe18119c”. Dit lijkt meal verdacht. Boven de spelers stonden geen pijltjes wanneer iemand aan de bal is. En normaal staat daar de gebruikersnaam boven bij mij, maar nu stond er bij de tegenstander letterlijk niks boven. Ook was het team een full goud team met zelfs een 54 bronze keeper in de spits, die de bal een aantal keer in de kruising schoot. Dit overkomt me ook absoluut niet in fut champions aangezien ik wel beter ben dan gemiddeld. De tegenstander speelde bijna iedere bal zonder aan te nemen en wanneer ik dicht bij kwam of instapte werd er afgeschermd of direct 3x verder gespeeld om vervolgens nog een goal te maken. Dit was sprekend het ultimate niveau van squad battles, maar dan in de matchmaking van fut champions finales… in de bijlage heb ik een foto staan van de online id.

Bericht 3 van 4 (393 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik heb 2x in fut champs tegen een bot gespeeld op ultimate niveau

Community Manager
@StephanVergeldt,

Ik heb je bijlages gedownload (en van je berichten verwijderd want eigenlijk valt het onder "Naming & Shaming", want we weten niet zeker wat er aan de hand is), en ik zal ze met de teams delen. Dank je wel voor de uitleg en de schermopnames! Hopelijk kunnen ze onderzoeken wat er precies is gebeurd.

EA_QueenBeeAHQ.png



Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other
Bericht 4 van 4 (387 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help