Re: Geen productcode ontvangen bij Sims4 uitbereinding

door SirHum39
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geen productcode ontvangen bij Sims4 uitbereinding

★ Novice

Geen productcode ontvangen. Heb Sims4 uitbereidingspakket gekocht. Wel betaald maar staat niks in de mail en niks in ea of origin account. Heb verder zelf geen sims4. Wil een code om die cadeau te geven. Grote irritatie dat ik al 5 uur er mee bezig ben. 

Wil helemaal niks downloaden. Gewoon die code of mijn geld terug. 

Bericht 1 van 5 (709 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★★★ Expert

Het kan 36 uren duren voordat je bestelling is verwerkt, @SirHum39.
De status van de bestelling kan je controleren.
Om uitbreidingen te kunnen downloaden/spelen heb je het basisspel nodig. Dit is omdat je aangeeft De Sims 4 zelf niet te hebben.
Er is een meerderjarig EA / Origin account om online aankopen te doen, dit is dus niet mogelijk met een kind / minderjarig account.
Uitbreidingen worden vermeld onder het basisspel in de spelbibliotheek van de Origin cliënt.
Het is mogelijk dat je eerst dient af te melden en de Origin cliënt opnieuw op te starten.
Controleer dat je met de juiste EA / Origin account bent aangemeld, je verbonden met het internet en de Origin cliënt ongehinderd internettoegang heeft.
Controleer dat alle filters zijn gewist in de spelbibliotheek van de Origin cliënt.
Zorg ervoor dat je de cache van de Origin cliënt leeg hebt gemaakt.
Mocht het mogelijk zijn om een productcode van een uitbreiding cadeau aan een bekende.
Ook is het mogelijk dat jij hiervan niets te zien krijgt, de opdracht wordt verzonden aan diegene waar je het aan cadeau hebt gedaan.

Anders kan je het beste telefonisch contact opnemen met de helpdesk, bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 12:00 tot 21:00 via deze telefoonnummers:
               Voor Nederland: 020-8083219 (lokaal tarief).
               Voor België: 02/8084590 (lokaal tarief).
Tevens kan je ook een terugbel verzoek opgeven.

Een terugbetaling kan je aanvragen, bekijk hiervoor het garantiebeleid en terugbetalingsbeleid van EA en het betreffende helpartikel hierover.

Groetjes.

Bericht 2 van 5 (695 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★ Novice

Beste

Status staat op voltooid. 

Ik koop dus een product bij jullie. Sims4 het magische rijk. Ik krijg daar geen universele productcode voor omdat ik geen sims4 heb. 

Het spel staat niet in mijn gamesbibliotheek dus kan ik ook geen geld terugvragen. 

Mijn vraag is hoe ik vandaag nog mijn geld terug kan vorderden. 

Dan koop ik via een andere site gewoon hrt spel en ontvang ik een productcode. 

Onbegrijpelijk dat dit zo werkt. 

Daarnaast heb ik vandaag een verjaardag en wil dit geregeld hebben. Fijn dat jullie 24-7 beschikbaar zijn

Bericht 3 van 5 (687 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★★★ Expert

Hallo @SirHum39,

Zoals ik eerder had aangegeven, @SirHum39, kan het verwerken van je bestelling enige tijd duren, Je dient gewoon daarop te wachten.
Mocht het mogelijk zijn om uitbreidingen voor iemand anders te kopen, dan kan je je daar geen e-mail bericht over krijgen, waarschijnlijk wordt de actie doorgestuurd aan diegene waaraan je deze cadeau wou doen. Heb je dit na gevraagd?
Wordt er een bericht getoond ergens in de Origin cliënt? Vervolgens dient het cadeau worden uitgepakt. Mogelijk heeft deze persoon wel een e-mail hierover ontvangen. Ga na of deze niet in andere map dan Postvak In is terecht gekomen.
Deze persoon dient een volledige EA / Origin account te hebben en in hetzelfde land te wonen. Met een kindaccount zal het vast niet lukken.
Deze persoon dient het cadeau aan te nemen.
Ga na of je de juiste naam of ID hebt gebruikt van EA / Origin account. Mocht je deze toch naar de verkeerde persoon hebben gestuurd, dan dien je contact op te nemen met de helpdesk.
Ga na of deze persoon de Origin cliënt heeft geïnstalleerd, de computer voldoet aan de benodigde systeemeisen om de Origin cliënt kan draaien en de laatste versie gebruikt.
Uitbreidingen worden vermeld onder het basisspel.
Mocht een geopend cadeau niet verschijnen in de spelbibliotheek van de Origin cliënt van deze persoon, dan dient deze zich eerst af te melden, de Origin cliënt opnieuw opstarten en weer aanmelden met de juiste EA / Origin account. Nog steeds niet? Dan dien je contact op te nemen met de helpdesk.
Ben je geblokkeerd bent door deze persoon of heeft deze persoon de opties voor cadeaus te krijgen uitgeschakeld, dan zal dit waarschijnlijk niet mogelijk zijn.
Het is mogelijk dat je bepaalde items niet cadeau geven.

EA Answers is een gemeenschap, waar 24/7 terecht kan, als een forum betekent dat je ook niet direct een antwoord op je geplaatste reactie kan krijgen. De helpdesk heeft openingstijden waar je telefonisch contact mee kan opnemen.
Mocht je toch een terugbetaling willen hebben, dan dien je toch telefonisch contact op te nemen met hun.

Groetjes.

Bericht 4 van 5 (657 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★ Novice

Beste ea

Uw reactie geeft aan dat u niet leest. Ik bestel een product en wil helemaal geen account van ea.... Ik wil geen account bij origin. Ik wil het product. De code heb ik recht op. Gisteren met de helpdesk proberen te bellen. Na meer dan een uur in de wacht heb ik opgehangen. 

Of ik het cadeau wil doen doet niet ter zaken. 

Als je een vraag niet begrijpt moet je niet antwoorden. 

Er zijn meer dan 20 aanbieders die binnen 1 minuut na aankoop een productcode toesturen. Ea/origin weigeren dit. Ik heb het vrijdag aangeschaft en jij zegt dat ik geduld moet hebben. Het is dinsdag. Ik ga mijn geld terug krijgen. En daarnaast een internet aangifte. Pure opluchting is dit.

Bericht 5 van 5 (651 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help