oktober 2019
Geen productcode ontvangen. Heb Sims4 uitbereidingspakket gekocht. Wel betaald maar staat niks in de mail en niks in ea of origin account. Heb verder zelf geen sims4. Wil een code om die cadeau te geven. Grote irritatie dat ik al 5 uur er mee bezig ben.
Wil helemaal niks downloaden. Gewoon die code of mijn geld terug.
oktober 2019
oktober 2019
Beste
Status staat op voltooid.
Ik koop dus een product bij jullie. Sims4 het magische rijk. Ik krijg daar geen universele productcode voor omdat ik geen sims4 heb.
Het spel staat niet in mijn gamesbibliotheek dus kan ik ook geen geld terugvragen.
Mijn vraag is hoe ik vandaag nog mijn geld terug kan vorderden.
Dan koop ik via een andere site gewoon hrt spel en ontvang ik een productcode.
Onbegrijpelijk dat dit zo werkt.
Daarnaast heb ik vandaag een verjaardag en wil dit geregeld hebben. Fijn dat jullie 24-7 beschikbaar zijn
oktober 2019
oktober 2019
Beste ea
Uw reactie geeft aan dat u niet leest. Ik bestel een product en wil helemaal geen account van ea.... Ik wil geen account bij origin. Ik wil het product. De code heb ik recht op. Gisteren met de helpdesk proberen te bellen. Na meer dan een uur in de wacht heb ik opgehangen.
Of ik het cadeau wil doen doet niet ter zaken.
Als je een vraag niet begrijpt moet je niet antwoorden.
Er zijn meer dan 20 aanbieders die binnen 1 minuut na aankoop een productcode toesturen. Ea/origin weigeren dit. Ik heb het vrijdag aangeschaft en jij zegt dat ik geduld moet hebben. Het is dinsdag. Ik ga mijn geld terug krijgen. En daarnaast een internet aangifte. Pure opluchting is dit.
Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.
Meer weergevenWe controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.
Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help