Re: Geen nederslandstalige nieuwspagina meer?

door Trismagistos
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geen nederslandstalige nieuwspagina meer?

★★★ Guide

Bij aankondigingen van uitbreidingen kijk ik altijd graag even op de nederlandstalige pagina om alles na te lezen. Vandaag heb ik dit geprobeerd maar ik heb niets gevonden. Ik zou graag willen weten hoe 'infants' vertaald wordt in het nederlandse spel maar dit is nergens te vinden. Ik versta wel genoeg engels om te begrijpen wat er gezegd wordt, maar voor sommige begrippen specifiek voor dit spel is het fijn om de vertaling te kunnen lezen. Wordt er geen info meer in het nederlands gegeven?

 

Ik heb het over deze site. Onderaan kan je de taal veranderen en vroeger was daar ook altijd nederlands bij.

https://www.ea.com/games/the-sims/the-sims-4/news/the-sims-4-growing-together-guided-tour

Bericht 1 van 6 (545 Weergaven)

Re: Geen nederslandstalige nieuwspagina meer?

★★ Guide

Helaas is de officiële sims4 site niet meer beschikbaar in het Nederlands. Als je me een PBtje stuurt, kan ik je een link geven van een Nederlandstalige simssite.

Bericht 2 van 6 (536 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Geen nederslandstalige nieuwspagina meer?

Champion

Hey @atreya33,

 

Dank je wel. Prima dat je dit probleem opnieuw onder de aandacht wilt brengen!

 

Toen dit voor het eerst duidelijk werd, heeft @EA_Leeuw  de wensen van de spelers geïnventariseerd. Zou je jouw reactie nog in die draad willen geven? 

Hier vind je de link: https://answers.ea.com/t5/Bug-rapporten-en-Technische/Wanneer-komen-de-EA-com-Sims-site-s-weer-besch... 

 

Hoe meer mensen zich daar laten horen hoe meer kans we maken dat de pagina's weer in het Nederlands verschijnen.

 

Moonshinesim, hier ook bekend als @Simmie99

heeft op haar website gelukkig een goede vertaling in het Nederlands gegeven: 

https://www.moonshinesim.nl/home/community-blog-en-onthullingstrailer-van-het-de-sims-4-uitbreidings...

Hopelijk heb je daar wat aan?

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 3 van 6 (517 Weergaven)

Re: Geen nederslandstalige nieuwspagina meer?

★★★ Guide

Bedankt voor de info. Nu weet ik ten minste dat ik niet meer moet verder zoeken Frown

 

Ik heb een bericht achtergelaten in de andere discussie.

 

Bedankt ook voor de link. Fijn om te weten dat er simmers zijn die nog vertalen. Jammer genoeg zit mijn probleem bij de disclaimer bovenaan de vertaling. Van sommige termen ontbreekt nog de exacte Nederlandse vertaling en het is net dat wat ik in de blog zocht. De persoon die deze vertaling heeft gemaakt kan hier uiteraard ook niets aan doen.

Bericht 4 van 6 (493 Weergaven)

Re: Geen nederslandstalige nieuwspagina meer?

Champion

Hey @atreya33,

 

Ik ga natuurlijk niet over de vertaling van De Sims 4 maar ik kan me zo voorstellen dat 'infant' in het spel kan worden vertaald in 'dreumes'

Als je op het internetnet de leeftijd tussen baby/zuigeling en peuter zoekt, kom je vaak uit op het gebruik van het woord dreumes. Dus wie weet...?

Ik hoop dat je daar wat aan hebt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 5 van 6 (486 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Geen nederslandstalige nieuwspagina meer?

Community Manager

Dankjewel voor de feedback, allen. Het wordt gewaardeerd.

EA_LeeuwAHQ
Bericht 6 van 6 (453 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help