Waarom niet serieus genomen???

door Ok4SoLong
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Gameplay ervaring om droevig van te worden

★★ Novice

Product: FIFA 23
Platform:PlayStation 5
Wat is het model van jouw systeem? Sony PlayStation 5
Wat is jouw gamertag/PSN ID? Ok4solong
Zie je deze bug alleen als je cross-play hebt geactiveerd? Ja
In welk speltype gebeurde dit? FIFA Ultimate Team
In welk deel van het speltype? FUT Division Rivals
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? Elke dag
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) Elke wedstrijd
Wat is je tijdzone? ECT - GMT + 1:00
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Door een wedstrijd te spelen en te vergelijken met andere gameplay.
Wat gebeurt er? Te veel om op te noemen maar zal een begin maken van wat ik allemaal mee maak: - Spelers zijn supertraag (in het sprinten, verdedigen, passen, aanvallen) - Spelers rennen als kippen zonder kop over het veld (verdedigens lopen weg van de spelers die ze moeten dekken, en staan altijd uit positie) - Met het passen lijkt het of de speler altijd twijfeld en dus late passen geeft wardoor de tegenpartij makkelijk de bal kan blokkeren en/of onderscheppen. - Losse ballen redden mijn spelers 9 van de 10 gevallen niet omdat het sprinten niet direct geactiveerd word. - Na een succesvolle balverovering kunnen mij spelers niet draaien met de bal om een pass weer te kunnen maken. - Mijn spelers in de aanval of verdediging lopen of rennen tegen elkaar op waardoor ik dus tegendoelpunten krijg. - Elke fysieke contact bij het verdedigen of aan val valt mijn speler meestal op de grond. Ik heb uiteraard meerdere accounts en vergeleken met die en nog mindere kwalitatieve spelers speel ik wel 80% beter in dezelfde divisie.
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Graag heeeeeeelll graag mijn account onderzoeken. Ik vrees echt dat er iets verkeerds is aan mijn account en gameplay. Ik hoop dat er een soort van reset is (zonder team verlies) zodat ik net zo kan genieten als het spelen op mijn andere accounts.

Ik weet niet wat ik hier moet invullen.. ik hebbzo veel mogelijk alles al uitgelegd in eerdere vragen.

——————————————

 

Te veel om op te noemen maar zal een begin maken van wat ik allemaal mee maak:

- Spelers zijn supertraag (in het sprinten, verdedigen, passen, aanvallen)
- Spelers rennen als kippen zonder kop over het veld (verdedigens lopen weg van de spelers die ze moeten dekken, en staan altijd uit positie)
- Met het passen lijkt het of de speler altijd twijfeld en dus late passen geeft wardoor de tegenpartij makkelijk de bal kan blokkeren en/of onderscheppen.
- Losse ballen redden mijn spelers 9 van de 10 gevallen niet omdat het sprinten niet direct geactiveerd word.
- Na een succesvolle balverovering kunnen mij spelers niet draaien met de bal om een pass weer te kunnen maken.
- Mijn spelers in de aanval of verdediging lopen of rennen tegen elkaar op waardoor ik dus tegendoelpunten krijg.
- Elke fysieke contact bij het verdedigen of aan val valt mijn speler meestal op de grond.

Ik heb uiteraard meerdere accounts en vergeleken met die en nog mindere kwalitatieve spelers speel ik wel 80% beter in dezelfde divisie.

 

Graag heeeeeeelll graag mijn account onderzoeken. Ik vrees echt dat er iets verkeerds is aan mijn account en gameplay. Ik hoop dat er een soort van reset is (zonder team verlies) zodat ik net zo kan genieten als het spelen op mijn andere accounts.

 

Bericht 1 van 4 (610 Weergaven)
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Gameplay ervaring om droevig van te worden

Community Manager
Hey @Ok4SoLong,

Bedankt voor je feedback.

Vervelend om te lezen dat je aangeeft een vervelende speel-ervaring te hebben.

Er bestaat niet zoiets als een EA account / FIFA account resetten.
Een speel-ervaring ligt aan de persoon zelf en heeft niks met EA accounts te maken.

Aangezien de forums niet bedoeld zijn om dit soort complottheorieën te bespreken, gaat het topic op slot. Zie ook https://answers.ea.com/t5/help/faqpage.
EA_LeeuwAHQ

In thread bekijken

Bericht 2 van 4 (581 Weergaven)

Alle reacties

Re: Gameplay ervaring om droevig van te worden

Community Manager
Hey @Ok4SoLong,

Bedankt voor je feedback.

Vervelend om te lezen dat je aangeeft een vervelende speel-ervaring te hebben.

Er bestaat niet zoiets als een EA account / FIFA account resetten.
Een speel-ervaring ligt aan de persoon zelf en heeft niks met EA accounts te maken.

Aangezien de forums niet bedoeld zijn om dit soort complottheorieën te bespreken, gaat het topic op slot. Zie ook https://answers.ea.com/t5/help/faqpage.
EA_LeeuwAHQ
Bericht 2 van 4 (582 Weergaven)

Account/teamn inspecteren naar meerdere bugs.

★★ Novice

Product: FIFA 23
Platform:PlayStation 5
Wat is het model van jouw systeem? Sony PlayStation 5
Wat is jouw gamertag/PSN ID? Ok4SoLong
Zie je deze bug alleen als je cross-play hebt geactiveerd? Nee
In welk speltype gebeurde dit? FUT Finale
In welk deel van het speltype? FUT Champions
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? elke dag
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) 12:30 pm
Wat is je tijdzone? ECT - GMT + 1:00
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Door weer een paar wedstrijden te spelen.
Wat gebeurt er? Weer te veel om op te noemen, Ik heb dit al eerder aangegeven maar het werd verwijderd om het aan mijn eigen speelwijze zou iiggen. Maar na weer een lange tijd gespreeld te hebben wil ik heel graag dat hier toch nog eens naar gekeken word. - Spelers (en aan mijn team te zijn zijn het nogal erg goede spelers) lopen tegen elkaar op - Spelers lopen heel ver uit positie zodat ik altijd mijn spelers moet laten sprinten voor verdediging. - Spelers sprinten niet als ze de bal hebben, Bij aanname zijn AL mijn speler traag of staan zelfs stil waardoor er een de bal erg makkelijk van mij teruggewonnen kan worden. - Mijn algemene instellingen zijn na enige wedstrijden ineens gewijzigd,(word hier echt heel gek van) - Elke losse bal kan ik nooit winnen aangezien mijn spelers nooit in positie staan. - Met elk 50/50 duel vallen of struikelen mijn spelers (ongeacht de goed statistieken). hierdoor verlies ik de bal en in de meeste gevallen krijg ik hierdoor een tegen doelpunt. - Bij een aanname is het zo dat de speler 9 van de 10 keren altijd de bal met de rug aanneemt of om de bal helemaal draait om de bal vervolgens te passen naar een medespeler. En wat ik nog wil aangeven omdat mijn spelers dus niet tot nauwelijks sprinten de tegenstanden makkelijk achter de bal kan sprinten terwijl ik aan het rond passen ben. *voor het geval dat jullie ook nog zeggen dat het aan mijn controller kan liggen wil ik ook nog aangeven dat ik nieuwe controllers aangeschaft heb. Het spel is nu onspeelbaar.... zelfs naast dat het spel zelf al bijna onspeelbaar baar is met de ontelbare bugs/coderinging.
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Graag mijn account/team inspecteren want er gaat gewoon niet echt wat goed. Ook zou ik voor dit weer verwijdert word ook een 1-op-1 chat willen voor eventuele verdere vragen die beantwoord kunnen worden.

Weer te veel om op te noemen, Ik heb dit al eerder aangegeven maar het werd verwijderd om het aan mijn eigen speelwijze zou iiggen.
Maar na weer een lange tijd gespreeld te hebben wil ik heel graag dat hier toch nog eens naar gekeken word.

- Spelers (en aan mijn team te zijn zijn het nogal erg goede spelers) lopen tegen elkaar op
- Spelers lopen heel ver uit positie zodat ik altijd mijn spelers moet laten sprinten voor verdediging.
- Spelers sprinten niet als ze de bal hebben, Bij aanname zijn AL mijn speler traag of staan zelfs stil waardoor er een de bal erg makkelijk van mij teruggewonnen kan worden.
- Mijn algemene instellingen zijn na enige wedstrijden ineens gewijzigd,(word hier echt heel gek van)
- Elke losse bal kan ik nooit winnen aangezien mijn spelers nooit in positie staan.
- Met elk 50/50 duel vallen of struikelen mijn spelers (ongeacht de goed statistieken). hierdoor verlies ik de bal en in de meeste gevallen krijg ik hierdoor een tegen doelpunt.
- Bij een aanname is het zo dat de speler 9 van de 10 keren altijd de bal met de rug aanneemt of om de bal helemaal draait om de bal vervolgens te passen naar een medespeler.

En wat ik nog wil aangeven omdat mijn spelers dus niet tot nauwelijks sprinten de tegenstanden makkelijk achter de bal kan sprinten terwijl ik aan het rond passen ben.

*voor het geval dat jullie ook nog zeggen dat het aan mijn controller kan liggen wil ik ook nog aangeven dat ik nieuwe controllers aangeschaft heb.

Het spel is nu onspeelbaar.... zelfs naast dat het spel zelf al bijna onspeelbaar baar is met de ontelbare bugs/coderinging.

Bericht 3 van 4 (452 Weergaven)
0 Kudos

Waarom niet serieus genomen???

★★ Novice

Product: FIFA 23
Platform:PlayStation 5
Wat is het model van jouw systeem? Sony PlayStation 5
Wat is jouw gamertag/PSN ID? Ok4SoLong
Zie je deze bug alleen als je cross-play hebt geactiveerd? Nee
In welk speltype gebeurde dit? FUT Finale
In welk deel van het speltype? FUT Champions
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 10 minuten geleden
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) 00:15 am
Wat is je tijdzone? ECT - GMT + 1:00
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? door mij serieus te nemen en een game te spelen met mijn account!!!
Wat gebeurt er? lees mijn vorige meldingen aub!! het is nu weer te veel om op te noemen.
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Graag wil ik contact met iemand privé of een live chat. Ik wil graag serieus genomen worden. Ik kan gewoon niet op dit acoount spelen... ik heb andere account waar ik op hetzelfde niveau speel met dezelfde controller en daar heb ik totaal geen problemen.

Graag wil ik contact met iemand privé of een live chat. Ik wil graag serieus genomen worden. Ik kan gewoon niet op dit acoount spelen... ik heb andere account waar ik op hetzelfde niveau speel met dezelfde controller en daar heb ik totaal geen problemen (ook zelfde instellingen).

Bericht 4 van 4 (421 Weergaven)
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help