Gamepacks niet ontvangen

door zoda-0205
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Gamepacks niet ontvangen

[ Bewerkt ]
★★★★★ Newbie

Hoi,

 

Ik heb net 3 game packs gekocht. Ik heb ze betaald maar ik krijg ze maar niet..

Bij bestelgeschiedenis staat er dan: "betaling in behandeling". Ik heb dit nog nooit eerder gehad maar vind het wel balen!

 

Wat nu????

 

Groetjes

Bericht 1 van 7 (380 Weergaven)

Re: Gamepacks niet ontvangen

★★★ Newbie
@zoda-0205 Ik heb hetzelfde probleem.
Bericht 2 van 7 (365 Weergaven)

Re: Gamepacks niet ontvangen

★★★★★ Newbie

Ik wilde het eerst weer opnieuw gaan kopen, maar toch niet gedaan omdat het gewoon van mijn rekening is afgeschreven dus ik zou het gewoon moeten hebben...

Bericht 3 van 7 (353 Weergaven)
0 Kudos

Re: Gamepacks niet ontvangen

★★★ Newbie

Ik heb origin afgemeld en opnieuw ingelogd met e-mail adres.

Nu is het spel wat ik net gekocht hebt aan het downloaden, maar nog geen bevestigings- mail ontvangen.

Bericht 4 van 7 (317 Weergaven)
0 Kudos

Re: Gamepacks niet ontvangen

★★★ Newbie
@zoda-0205 ik heb het zelfde probleem, echt ik hoop dat het wordt opgelost ben wel 20 euro kwijt!
Bericht 5 van 7 (308 Weergaven)
0 Kudos

Re: Gamepacks niet ontvangen

★★★ Newbie

Ik heb dit probleem nu ook, ik heb beleef het samen gekocht. betaald maar niet ontvangen.

Ik weet nu ook niet wat te doen.

Bericht 6 van 7 (298 Weergaven)
0 Kudos

Re: Gamepacks niet ontvangen

★★★★★ Expert
Hallo @zoda-0205, @488822, @miraandaa89, @soraya257, @lonakick1985,

Het verwerken van een betaling kan tot 36 uren duren. Door de feestdagen, als de wereldwijde nare situatie en meer mensen online aankopen doen, kan het gebeuren dat dit wat langer duurt dan normaal.

Normaal kan je niet nog eens hetzelfde product kopen, als je deze al hebt.

Heb je hierover geen e-mail ontvangen, dan kan deze in een andere map dan je Postvak In zijn gekomen, zoals die voor ongewenste e-mail.

De Origin cliënt zal aangeven dat er iets klaarstaat om te gaan downloaden.

Het kan helpen door de Origin cliënt eens opnieuw te starten, mocht je dit nog niet hebben gedaan.

Voor het downloaden / spelen van aanvullende inhoud, is het basisspel vereist. De aanvullende inhoud wordt onder hun basisspel vermeld, in je spelbibliotheek van de Origin cliënt.


Veel van jullie ervaren hetzelfde soort probleem, kunnen daarom een nieuw onderwerp hebben aangemaakt, in korte tijd, waardoor het mogelijk is dat jullie vaker zullen genoemd en/of al is gereageerd op jullie onderwerp.


Groetjes.
Bericht 7 van 7 (282 Weergaven)
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help