Re: Erg irritant

door EA_Leeuw
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Erg irritant

★★★ Novice

Ik vind het zeer vervelend dat ik bij breakthrough of bij rush .De hele tijd aan het aanval of de hele tijd aan het verdedigen ben en dat ik vaak de zelfde map die ik net gespeeld heb weer krijg. En heb het gevoel dat ik ook niet op Europese server kom bijvoorbeeld : als ik loop schokt het. In mijn beeld zie ik een poppetje stil staan vast gevroren ofzo en nog geen seconde later is hij op een andere plek zonder dat ik hem zag bewegen. Hoe kan dat?

 

Bericht 1 van 6 (2.033 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Erg irritant

Community Manager
Hey @BTMnr1,

Dit klinkt inderdaad vervelend!

Een vraagje: hoe speel je deze modus? Is dat via de Featured mode knop in Portal (voor Rush), vis the Portal server browser (voor Rush) en hoe speel je Breakthrough? Is that via the All out Warfare knop in de normale multiplayer mode, of solo/co-op?
EA_LeeuwAHQ
Bericht 2 van 6 (2.021 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Erg irritant

★★★★★ Expert
Begin met de basisstappen te doen, @BTMnr1. Zoals het spel gaan repareren en bijwerken via de Origin cliënt.

Een bekabelde internet verbinding gebruiken en jouw computer direct aansluiten op de router / modem van de internetaanbieder.

Nagaan of de stuurprogramma's van je computer bijwerken en de nog beschikbare updates voor Windows installeren.

Alle onnodige openstaande software helemaal afsluiten.
Overige apparaten uitschakelen en losmaken.


Meer stemmen van andere spelers of voorkeur van gastheer kan zorgen voor dezelfde spelgedeelte en/of wereld.

Wanneer een tegenstander een stuk is opgeschoven, zonder hiernaar toe hebben bewogen, dan heb je te maken met teleporteren.
Dit kan liggen aan jouw computer, als deze tegen de gestelde systeemeisen zit, jouw locatie en je internetverbinding.
Verder kan het moment door drukte van meerdere spelers, als de server waarop deze wereld wordt gespeeld.
Kies de servers die dichtbij jouw locatie staan, als dat mogelijk is.


Groetjes.
Bericht 3 van 6 (2.021 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Erg irritant

★★★ Novice

Ik heb een PS4 pro  

Rush speel via de featured mode knop en

Breakthrough in multiplayer

Bericht 4 van 6 (2.013 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Erg irritant

★★★ Novice

Bij rush maakt het niet uit als ik via featured 

Of een portal die door een andere is samengesteld

Bericht 5 van 6 (2.008 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Erg irritant

Community Manager
Hey @BTMnr1, sorry voor de ietwat late reactie. Het weekend zat er tussen.

Hmm, ik snap goed dat je dit inderdaad vervelend vindt. Ik ben toch bang dat het continue spelen als aanvaller of verdediger bij Rush op dit moment 'werkt als designed'. Maar we krijgen inderdaad veel feedback binnen dat de spelers het graag weer zouden willen zien zoals het 'vroeger' was, dat de teams werden verdeeld als de match over was etc.

Met betrekking tot dat je aangeeft te spelen die Out of Region is; hmm, krijg je in de linkerbovenhoek van je scherm ook soms van die tekentjes te zien (geel of rood) die dit kunnen aangeven?
EA_LeeuwAHQ
Bericht 6 van 6 (1.962 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help