Re: Code werkt niet meer

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Code werkt niet meer

★★★ Newbie

MIjn code op Sims 4 werkt niet meer sinds vandaag.

Bij de allereerste installatie was iets fout gegaan, waarna ik -na telefonische contact- een nieuwe code had gekregen.

Deze heb ik helaas niet meer.

Is er nog een telefoonnummer waar ik naartoe kan bellen, of lukt dit niet in Corona-tijden?

Graag een email dan met een nieuwe code.

Alvast bedankt.

Saartje.

Bericht 1 van 4 (285 Weergaven)
0 Kudos

★★★★★ Expert
Waar had je dan De Sims 4 gekocht, @saartjepaardje02. Wie had je deze nieuwe code gegeven, die dan moest invoeren.

De productcodes kunnen slechts eenmalig worden verzilverd / geregistreerd. Dus als je De Sims 4 tweedehands had gekocht, dan zul je moeten teruggaan om je geld terug te vragen. Ook als je De Sims 4 van iemand had gekregen, dan kan deze productcode al gebruikt zijn.

Producten gekocht via de Origin cliënt of Origin website, worden automatisch gekoppeld aan jouw Origin / EA account. Er hoeft geen productcode meer ingevoerd worden.

De Nederlandstalige helpdesk is gesloten, in verband met de nare situatie die wereldwijd plaatsvind.

Laat je nog weten hoe het hiermee is gelukt?

Groetjes.
Bericht 2 van 4 (260 Weergaven)
0 Kudos

★★★ Newbie

We hebben dit spel wel degelijk via een officieel kanaal gekocht (geen idee meer welke winkel het juist was, maar dacht bol.com).

Maar ik had de code reeds gebruikt, en toen gezien dat de installatie niet correct verlopen was of zoiets, en alles opnieuw gedaan.

Toen was de code verlopen (want reeds gebruikt). Ik heb toen nog kunnen bellen, de situatie uitgelegd en een nieuwe code gekregen via de telefoon.

Deze heb ik direct ingevuld, en helaas nergens opgeschreven. Ondertussen speel ik dit al bijna dagelijks een half jaar, maar plotseling (ik moet ergens verkeerd hebben op gedrukt), vraagt hij terug mijn code... die ik dus niet meer heb want nergens opgeschreven... Vandaar mijn vraag om een nieuwe code. Sorry hiervoor.

Bericht 3 van 4 (240 Weergaven)
0 Kudos

★★★★★ Expert
Controleer of je wel met de juiste EA / Origin account bent aangemeld en de cache van de Origin cliënt leegmaken, @saartjepaardje02.
https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
Zorg ook dat je verbonden bent met het internet en je geen programma hebt draaien dat de goede werking van de Origin cliënt kan tegenhouden.

Het is niet gebruikelijk dat er een nieuwe productcode wordt gegeven. Aangezien je dit via een andere winkel had gekocht en dit probleem eerder hebt gehad, zul je weer met hun contact opnemen voor een oplossing.

Productcodes zijn eenmalig te gebruiken. Tweedehands en gekregen spelen zijn dus niet te gebruiken. Als er misbruik van gemaakt wordt dan kan EA deze blokkeren.

Anders is het eerder dat je De Sims 4 opnieuw dient te kopen.

Je mag het proberen via de helpdesk om een nieuwe productcode te gaan vragen, maar verwacht er weinig van.

Groetjes.
Bericht 4 van 4 (222 Weergaven)
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help