Boost server is dat toegestaan en wat als je daar toch op speelt.

door INSIDER_NL
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Boost server is dat toegestaan en wat als je daar toch op speelt.

★★★ Guide

 

Even een algemene vraag, ik lees steeds meer over boost (farm) servers in portaal over munitie servers en het vliegen met een chopper in rondjes en zo je scores opkrikken en natuurlijk sneller rangen omhoog gaan. Afgezien of het eigenlijk wel of niet leuk spelen is (wie hou je nu voor de gek). Maar is het eigenlijk toegestaan door EA en wat als het niet is toegestaan en je doet het toch kunnen er dan straffen of consequentie ten gevolge hebben??

Bericht 1 van 4 (476 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Boost server is dat toegestaan en wat als je daar toch op speelt.

★★★ Guide
@EA_Leeuw Ja dat klopt het is nu niet de manier om van je spel te genieten. Ik heb al eens gejoint op zo'n server zonder het echt in de gaten te hebben. maar kun je dan door EA geband worden voor het joinen dus niet als je de server hebt gemaakt of heb opgezet??
groet Marcel

In thread bekijken

Bericht 3 van 4 (458 Weergaven)

Alle reacties

Re: Boost server is dat toegestaan en wat als je daar toch op speelt.

Community Manager
Hey @INSIDER_NL,

Hmm, ja dit is altijd een heel lastig topic. Ik ben er persoonlijk inderdaad mee bekend dat er helaas zulke servers zijn, die het eigenlijk een beetje voor de rest verpesten.

Boosten valt, naar mijn weten, inderdaad een beetje onder het kopje 'vals spelen'. Dus er kunnen inderdaad gevolgen zijn voor de personen die deze servers aanmaken.

Voor nu raad ik mensen altijd aan om dit soort servers te rapporteren, als het goed is is daar een optie voor.
EA_LeeuwAHQ
Bericht 2 van 4 (462 Weergaven)

Re: Boost server is dat toegestaan en wat als je daar toch op speelt.

★★★ Guide
@EA_Leeuw Ja dat klopt het is nu niet de manier om van je spel te genieten. Ik heb al eens gejoint op zo'n server zonder het echt in de gaten te hebben. maar kun je dan door EA geband worden voor het joinen dus niet als je de server hebt gemaakt of heb opgezet??
groet Marcel
Bericht 3 van 4 (459 Weergaven)

Re: Boost server is dat toegestaan en wat als je daar toch op speelt.

Community Manager
@INSIDER_NL, tja... dat is een moeilijke vraag waar ik eigenlijk geen antwoord op kan geven. Het enigste wat ik zou kunnen aanraden is; denk je dat het tegen de regeltjes is, doe het dan niet. Wink
EA_LeeuwAHQ
Bericht 4 van 4 (452 Weergaven)

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help