december 2019
Ik heb zo net 2 packs besteld omdat ze in de korting waren volgens origin dit was nog van de cyber monday. (Dit waren De Sims 4 Word Beroemd en De Sims 4 Jaargetijden)Ze waren beide 19,99 en moest nu maar 39,98 te betalen door de cyber monday korting.
Toen ik wou betalen via ideal was de kleurencode die t ik moest scannen te groot dus ik annuleerde de aankoop maar kreeg ik de melding: bedankt voor u bestelling.
Als ik nu bij mijn bestelgeschiedenis kijk staat er dus dat de betaling in behandeling is maar ik kan nu niet meer betalen. Ik keek nog geen 5 min later weer of de packs nog steeds 19,99 waren maar nu zijn ze gewoon weer 39,99.
Mijn vraag is of ik nog de kans krijg om die 39,98 te betalen of dat ik nou de volle prijs moet gaan betalen.
Groetjes Djeedy
Opgelost! Ga naar oplossing.
december 2019
Hoi @DjeedyRutten,
Helaas is het voor mij niet mogelijk om te helpen met aankopen en korting, maar het beste dat je kunt doen is dit even aankaarten bij onze helpdesk.
Het gaat over allemaal gevoelige gegevens etc. en die kan ik niet verifiëren.
We zijn telefonisch te bereiken op de volgende telefoonnummers op maandag t/m vrijdag van 12:00 tot 21:00.
- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)
Of stel een terugbelverzoek in via https://help.ea.com/nl/contact-us/
december 2019
Hoi @DjeedyRutten,
Helaas is het voor mij niet mogelijk om te helpen met aankopen en korting, maar het beste dat je kunt doen is dit even aankaarten bij onze helpdesk.
Het gaat over allemaal gevoelige gegevens etc. en die kan ik niet verifiëren.
We zijn telefonisch te bereiken op de volgende telefoonnummers op maandag t/m vrijdag van 12:00 tot 21:00.
- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)
Of stel een terugbelverzoek in via https://help.ea.com/nl/contact-us/
Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.
Meer weergevenWe controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.
Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help