Re: Bestelling wacht op respons terwijl het al is afgeschreven van mijn rekening

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Bestelling wacht op respons terwijl het al is afgeschreven van mijn rekening

★ Novice

Sims 4 studentlife aangekocht en is ook van mijn Ideal bankrekening afgeschreven. Echter kan ik het nog steeds niet downloaden. `melding `'Bestelling wacht op respons van de betalingsmaatschappij Frown 

Bericht 1 van 9 (683 Weergaven)

Re: Bestelling wacht op respons terwijl het al is afgeschreven van mijn rekening

★★★★★ Newbie
@gymnastjessyg `heel veel mensen zelfs
Bericht 2 van 9 (668 Weergaven)
0 Kudos

★ Novice

Ik had het net ook, een uur lang op pending stond de betaling. Maar net wel gelukkig ineens de mail ontvangen en ik kan ze nu ook downloaden. Ik hoop dat het bij jou ook lukt inmiddels!

Bericht 3 van 9 (644 Weergaven)
0 Kudos

★ Novice

Inmiddles 3 uur verder en helaas nog steeds NIETS 😞😳☹️

Bericht 4 van 9 (632 Weergaven)
0 Kudos

★ Novice
@gymnastjessyg Hier helaas hetzelfde... Wacht al vanaf 12u... Duurt wel erg lang zo...
Bericht 5 van 9 (616 Weergaven)
0 Kudos

★★★ Newbie

Ik heb hetzelfde probleem, wacht ondertussen al zo een 3 uur.. 

Is het bij anderen al opgelost? Zo ja, hoelang duurde dit ongeveer?

Bericht 6 van 9 (602 Weergaven)
0 Kudos

★★★ Newbie

Heb hier ook al last van, en de EA klantenservice is natuurlijk gesloten nu

Bericht 7 van 9 (571 Weergaven)
0 Kudos

★ Novice

Ik heb precies hetzelfde. Bestelt, afgeschreven en kan het niet downloaden.

En je kunt EA ook niet bereiken om dit probleem op te lossen. Als je het telefoonnummer belt krijg je te horen dat er niemand beschikbaar is en wordt de verbinding verbroken. Zie hier dat er meer zijn met hetzelfde probleem. 

EA doe wat!

Bericht 8 van 9 (565 Weergaven)
0 Kudos

★★★★★ Expert
@emmamulder, @noomster
De klantenservice is bereikbaar tijdens de openingstijden (van maandag tot en met vrijdag van 12:00 tot 21:00). De meeste bedrijven zijn meestal in het weekend gesloten.

@Kaylooss, @iloveyoujoof, @tomaatjegrijs
Het kan tot 36 uren duren voordat de betaling is verwerkt.

@gymnastjessyg,
Dit ligt er aan welke betalingsmethode je gebruikt. Mofgelijk dien je daar nog een paar stappen te doen om de betaling af te ronden.

Zie verder ook:
https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/Sims-uitbreidingspakket-bestelt-kan-niet-downloaden/m...
https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/Sims-4-betaling-verwerking-duurt-maar/td-p/8432739
Klik op de "Ik ook" knop bij deze onderwerpen, mocht je dat nog niet gedaan hebben.

Idem @Sj0oFieJ

Het kan voorkomen dat jouw naam zich hergaald, als dezelfde opmerkingen ziet, als jij bij meerdere onderwerpen een reactie achterlaat.

Groetjes.
Bericht 9 van 9 (497 Weergaven)
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help