Re: Bestelling niet ontvangen.

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Bestelling niet ontvangen.

★★ Newbie

Ik heb momenteel op Origin een bestelling geplaats van Sims 4 wasgoed pakket. Dit is van mijn bank afgehouden maar ik krijg geen pakket erbij , en ook geen orderbevestigingsmail van origin wat ik eerder wel altijd kreeg.

 

wie weet raad... 

Bericht 1 van 3 (357 Weergaven)
0 Kudos

Re: Bestelling niet ontvangen.

★★★★★ Expert
Een betaling verwerken kan tot 36 uren duren, @melissie024.

Mocht je een eerder wel e-mail krijgen, dan kan het zijn dat het niet meer gebeurd. Ook kan deze e-mail in een andere map dan jouw Postvak In terecht gekomen zijn, zoals de mappen voor ongewenste e-mail (ook wel "spam" genoemd).

Herstart de Origin cliënt eens, mocht je dat nog niet hebben gedaan.

Controleer dat je ook met de juiste Origin / EA account je gaat aanmelden.

Tevens kan de de cache van de Origin cliënt leegmaken. Lees daarover dit helpartikel eens: https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/

Heb je ook alle filters in de spelbibliotheek van de Origin cliënt gewist?

Basisspel is vereist voor het kunnen gebruiken van een uitbreiding / aanvulling.
Meestal verschijnt er een melding vanuit de Origin cliënt dat er iets klaar staat om te downloaden, of laat die weten dat er nieuwe inhoud beschikbaar is.
De uitbreidingen en aanvullingen staat vermeld on der hun basisspel in de spelbibliotheek van de Origin cliënt.

Staat de aankoop ook vermeld in jouw Bestelgeschiedenis?: https://myaccount.ea.com/cp-ui/orderhistory/index?&locale=nl



Laat je nog weten of het hiermee is gelukt?

Groetjes.
Bericht 2 van 3 (341 Weergaven)
0 Kudos

Re: Bestelling niet ontvangen.

EA SPORTS FC Team

Hallo @melissie024,

 

Ik wil er eerst zeker van zijn dat je ook De Sims 4 op jouw account hebt, zonder het basisspel kan je het pakket natuurlijk niet gebruiken.

 

Als je De Sims 4 hebt, dan kan je in Origin naar jouw Gamebibliotheek gaat, klik daar op De Sims 4 en daar heb je enkele kopjes zoals: uitbreidingen, extra content, etc.

 

Daar kan je het pakket tussen vinden en zo downloaden en installeren.

 

Heb je De Sims 4 niet? Tja, dan wordt het lastig. Dan moet je eerst De Sims 4 halen of contact opnemen met onze helpdesk voor een eventuele terugbetaling.

Jason.png
Bericht 3 van 3 (330 Weergaven)
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help