Re: Banned na een crash

door EA_Leeuw
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Banned na een crash

★ Novice

Helaas moet ik ook hier aan geloven.


Op 26 november rond 23:00 kreeg ik een spontane battlefield crash. 
was tegen IA aan het spelen om me wapens te leven.


Na het opnieuw opstarten van me battlefield werd ik begroet met een nieuwe melding dat ik geen verbinding mocht maken met de online servers.

 

Dus ik veder uitzoeken en tot me verbazing een mail binnen gekregen met mededeling dat ik gebanned ben met tot betrekking van gebruik maken van third party software (aimbot etc etc) 

voor dat mensen hier valse beschuldigingen gaan maken. 

Zelf gebruik ik dus nooit zo iets.

het enige wat ik gebruik kwa programma’s met gamen is:

 

Corsair’s iCue

-Discord

-Nvidia Experience 

heb al een mail gestuurd met verzoek tot unban.

echter zonder succes.

 

Zag ook hier en daar al valse bans.

Door gebruik van 1 van de bovenste programma’s 

 

Mijn vraag is wat kan ik veder er aan doen om toch eventueel een unban te krijgen. 

Of betekent het dat ik echt een nieuwe account moet makkelijk en weer opnieuw battlefield 2042 moet kopen?

 

Bericht 1 van 3 (1.371 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Banned na een crash

★★★★★ Expert
Als je software van anderen gebruikt, kunnen die gemerkt zijn als middelen om vals te spelen, @superiraky. Je zal deze niet gebruiken en anders blijft het op eigen risico.
Verwijder deze software. Als je de spelgegevens zelf hebt aangepast, dan zal je deze weer ongedaan moeten maken. Het spel via de Origin cliënt repareren en bijwerken.

Alle overige en onnodige openstaande software helemaal afsluiten. Deze kunnen de goede werking van de Origin cliënt als het spel verhinderen.
Met name beveiligingssoftware, software voor downloaden uploaden, software die lagen gebruikt, software voor delen, netwerken en communicatie, software voor (online) opslag en reservekopieën maken, software voor opnames maken en bewerken, zullen vaak genoeg zo'n boosdoener zijn.
Zorg dat de Origin cliënt en de Origin spellen op de witte / groene lijst van de beveiligingssoftware wordt gezet. In andere gevallen, de beveiligingssoftware (tijdelijk) afsluiten, instellingen wijzigen of toch maar helemaal verwijderen. Bekijk hiervoor de (online) documentatie of contact opnemen met hun makker, want daarvoor zijn ze.
Dit zal dit de systeemprestaties verbeteren, waardoor ook het spel beter kan draaien.

Software gaan bijwerken, waaronder stuurprogramma's en updates voor Windows kan helpen. Dit kan soms ook vereist zijn.
https://support.microsoft.com/nl-nl/windows/windows-bijwerken-3c5ae7fc-9fb6-9af1-1984-b5e0412c556a

Alle overige en onnodige apparaten uitschakelen en losmaken.
Wanneer dit nodig is, diens meegeleverde software en stuurprogramma's helemaal verwijderen.


Laat Windows een schoon starten: https://support.microsoft.com/nl-nl/kb/929135


Je zal je het e-mail bericht dat je van de schorsing / verbanning hebt gekregen eens goed moeten doorlezen, voor meer informatie en mogelijke stappen.
Bekijk dit helpartikel: https://help.ea.com/nl/help/account/information-about-banned-or-suspended-accounts/
Je dient deze stappen zelf moeten doen. Ook zal je geduldig moeten afwachten, het heeft gewoon geen zin om meerdere verzoeken in te dienen.
Schorsingen en verbanningen worden niet afgehandeld via het forum en helpdesk.

Met een nieuwe Origin / EA account heb je geen gekochte producten en spelvoortgang opgeslagen, je zal helemaal vooraan starten.
De productcodes zin eenmalig te gebruiken en blijven gekoppeld aan het betreffende Origin / EA account.
Via Origin gekochte producten worden automatisch en blijven gekoppeld aan het betreffende Origin / EA account.
Daarnaast kan je nog steeds (opnieuw) een schorsing / verbanning krijgen.
Zeker, als je nog steeds de van anderen gebruikt, die gemerkt zijn als middelen om vals te spelen.
Op deze manier probeer je ook de gekregen schorsing / verbanning te omzeilen, wat strenger bestraft kan worden. Beter niet doen, lijkt mij.


Groetjes.
Bericht 2 van 3 (1.362 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Banned na een crash

Community Manager
Hey @superiraky,

Helaas zijn account sancties niet te bespreken via de forums. Hopelijk heb je hier wat aan: https://help.ea.com/nl/help/account/information-about-banned-or-suspended-accounts/

Helaas kunnen wij via de forums niet de zaak onderzoeken.
EA_LeeuwAHQ
Bericht 3 van 3 (1.340 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help