Re: Ban van de transfermarkt

door EA_Leeuw
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Ban van de transfermarkt

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Hoi ik ben gebaned met de reden dat ik coins overzetten. Nou is het zo dat mijn vriend die bij mij was hier was en even op de PlayStation ging toen ik even wat eten aan het maken was toen heeft hij via mijn telefoon en de rtg coins overgiet ik kan er zelf dus niet zo veel aan doen kunnen jullie me tegemoet komen want ik vind h erg wel een beetje heel erg genaaid. Mijn hoofd account wil het liefst terug dat is nie deze waar ik nu mee mail dat is Sidheintz en de mail is [edit: email address removed]  Mvg sid

Bericht 1 van 10 (741 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Ban van de transfermarkt

Community Manager
Hey @ziekelijkorkest,

Zoals je hebt aangegeven, ben je in overtreding geweest van de FIFA regels. Ookal was dit misschien niet helemaal jouw eigen toedoen, je geeft aan dat een vriend op je account heeft gezeten. Je account is voor je eigen verantwoording.

Via onze Answers HQ-forums kunnen we helaas niet helpen met ondersteuningsvragen die specifiek zijn voor geblokkeerde accounts. In plaats daarvan kan ons Servicevoorwaardenteam je daarbij helpen. Als je meer informatie wilt over de status van je account met betrekking tot een sanctie, raad ik je aan hiervoor een ticket aan te maken via de volgende stappen die hier vermeld staan: https://help.ea.com/nl/help/account/information-about-banned-or-suspended-accounts/.
EA_LeeuwAHQ

In thread bekijken

Bericht 7 van 10 (687 Weergaven)

Alle reacties

Re: Ban van de transfermarkt

★★★★★ Expert
Het is in strijd met de voorwaarden / regels handel van munten doen buiten de daarvoor bedoelde en oorspronkelijke (spel)omgeving(en), @ziekelijkorkest.
Zie het gekregen e-mail bericht voor informatie en genoemde stappen zal dien je echt zelf te gaan doen.
Bekijk dit helpartikel: https://help.ea.com/nl/help/account/information-about-banned-or-suspended-accounts/
Regels voor FIFA: https://help.ea.com/nl/help/fifa/fifa-rules/
Meerdere verzoeken indienen heeft geen zijn. Hun reacties zijn blijvend en er kan niets gedaan worden hier.

Schorsingen en verbanningen worden niet afgehandeld via het forum als de helpdesk!

Deel je soms jouw account(s) en platform(s) met anderen, dan zal je daarmee moeten stoppen.
Omdat dit nadelige gevolgen zal geven en in strijd met de voorwaarden / regels.
Wachtwoorden allen wijzigen, jouw gegevens nagaan, beveiligingsinstellingen verhogen en alle gebruikte software bijwerken.
Daarna herhaal je dit voor elke e-mail adres, account, software, platform en dienst, die daardoor getroffen kunnen zijn.

Groetjes.
Bericht 2 van 10 (730 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ban van de transfermarkt

★★★ Newbie
@RealSimmor0 Kijk even mijn bijgewerkt bericht daar leg ik het een stukje beter uit heb even onderzoek gedaan en nu weet ik waar het door komt maar zou de ban weer weg kunnen gaan?
Bericht 3 van 10 (725 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ban van de transfermarkt

★★★★★ Expert
Nee, dit is niet mogelijk, @ziekelijkorkest en zoals aangegeven, dien je het gekregen e-mail bericht te bekijken, de genoemde FIFA regels en helpartikel verder (nogmaals) eens doorlezen.

Als de "mijn vriend" (of wie dat mag geweest zijn) jouw accounts en platform kan gebruiken, met of zonder jouw gegeven toestemming en iets heeft gedaan, waardoor jouw account(s) en/of platform een beperking / limiet heeft gekregen, dan is het jouw verantwoording.
Zelfs dit mogelijk is met jouw aanwezigheid of zonder jouw aanwezigheid hierbij.
Dit valt onder het delen van het delen jouw account(s) en platform(s) met anderen.

Nou, dien je zoals ook aangegeven, alle wachtwoorden gaan wijzigen. Jouw gegevens goed nalopen en wijzigen. Beveiligingsinstellingen verhogen.
Wijzig het wachtwoord van jouw EA / Origin account. Een nieuw, sterk (vanaf 18 tekens) en uniek wachtwoord voor de juiste EA / Origin account kiezen: https://signin.ea.com/p/web/resetPassword Wacht minimaal 1½ uren na elke poging, die je doet.
Ook alle software bijwerken die je gebruikt.
Herhaal dit voor elke e-mail adres, account, software, platform en dienst, die daardoor getroffen kunnen zijn.

Betreft de spelconsole, zal je toch contact opnemen met hun ondersteuning.
Idem betreft het mobiele en draadloze apparaat.

Persoonlijke zaken rondom jouw EA / Origin account worden niet afgehandeld via het forum.

Dit is geen helpdesk, maar een forum. Persoonlijke gegevens dien je niet in het openbaar als online te vermelden.

Groetjes.
Bericht 4 van 10 (713 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ban van de transfermarkt

★★★ Newbie

Ik heb de mail niet gekregen wat moet ik nu doen? 

groetjes sid 

Bericht 5 van 10 (708 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ban van de transfermarkt

★★★★★ Expert
Heb je dan wel het genoemde helpartikel en FIFA regels bekeken, @ziekelijkorkest? Zo niet, dan zal je dat eens moeten doen.

Dit soort e-mail bericht is dan terechtgekomen in een andere map, dan je Postvak In. Zoals de mappen bedoeld zijn voor de afhandeling van ongewenste e-mail berichten of zelfs de Prullenbak.
Nagaan of dat het geval is
Zet de e-mail adressen van EA op de witte / groene lijst van ontvangers in je e-mail cliënt. Nagaan dat instellingen juist zijn hiervoor en zo nodig deze wijzigen bij je e-mail cliënt. Is de e-mail cliënt ook bijgewerkt.


Wat je dient te doen als jouw EA / Origin account soms is gehackt: https://help.ea.com/nl-nl/help/fifa/be-safe-with-fut-coins-and-fifa-points
Beveiliging en veiligheid van jouw EA / Origin account: https://help.ea.com/nl/help/account/how-to-maintain-account-security/


Groetjes.
Bericht 6 van 10 (702 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ban van de transfermarkt

Community Manager
Hey @ziekelijkorkest,

Zoals je hebt aangegeven, ben je in overtreding geweest van de FIFA regels. Ookal was dit misschien niet helemaal jouw eigen toedoen, je geeft aan dat een vriend op je account heeft gezeten. Je account is voor je eigen verantwoording.

Via onze Answers HQ-forums kunnen we helaas niet helpen met ondersteuningsvragen die specifiek zijn voor geblokkeerde accounts. In plaats daarvan kan ons Servicevoorwaardenteam je daarbij helpen. Als je meer informatie wilt over de status van je account met betrekking tot een sanctie, raad ik je aan hiervoor een ticket aan te maken via de volgende stappen die hier vermeld staan: https://help.ea.com/nl/help/account/information-about-banned-or-suspended-accounts/.
EA_LeeuwAHQ
Bericht 7 van 10 (688 Weergaven)

Re: Ban van de transfermarkt

★★★ Newbie

Hoi @EA_Leeuw ik heb een vraag geld deze van ook voor de volgende fifa of zou ik dan een andere account moeten beginnen hopelijk niet en kan ik gewoon lekker fifa spelen waar oma mtojf mijn plezier mee deed helaas is dat nu in fifa 22 een beetje weg door de ban vriendelijke groet sid

Bericht 8 van 10 (644 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ban van de transfermarkt

★★★★★ Expert
Zo lang dit actief zal zijn, kan je dit soort zaken niet of beperkt gebruiken, @ziekelijkorkest. Het kan niet meer mogelijk zijn of langer duren.
Met een nieuw account maken, zal een poging gedaan worden dit te omzeilen, waardoor er nadelige gevolgen kunnen zijn.

Groetjes.
Bericht 9 van 10 (642 Weergaven)

Re: Ban van de transfermarkt

Community Manager

@ziekelijkorkest wrote:

Hoi @EA_Leeuw ik heb een vraag geld deze van ook voor de volgende fifa of zou ik dan een andere account moeten beginnen hopelijk niet en kan ik gewoon lekker fifa spelen waar oma mtojf mijn plezier mee deed helaas is dat nu in fifa 22 een beetje weg door de ban vriendelijke groet sid


@ziekelijkorkest Ik raad je aan om het antwoord van @RealSimmor0 even te lezen, wat je vraag zal beantwoorden.

EA_LeeuwAHQ
Bericht 10 van 10 (605 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help