wachtwoord resetten werkt niet

door TheSpongekebab
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

wachtwoord resetten werkt niet

★ Novice

Hallo ik heb nu een halfjaar geleden problemen gehad toen ik star wars battlefront 2 wou spelen op de ps4 want ik kon niet meer online gaan vanwege mijn account want mijn wachtwoord was verlopen. Ik heb toen dus een hele tijd zitten kijken of ik het kon fixen maar uiteindelijk stopte ik er mee. Nu heb ik afgelopen week Battlefield 1 gekocht en had ik hetzelfde probleem op mijn ps4. Nu was ik wel verder gekomen met kijken wat er was vergeleken met de vorige keer en ik weet nu dat het mijn wachtwoord is die ik opnieuw in moet stellen. Maar nu komt het probleem want ik heb dat nu al 4 keer gedaan. ik heb het eerst in de normale website van EA gedaan, daarna heb ik het 3 keer met de EA help account gedaan. maar elke keer doet hij het niet. ik krijg wel de mails met de link waar ik hem kan veranderen en hij zegt ook dat ik het heb veranderd(wat ook gebeurd) maar ik kan nog steeds niet online spelen want hij zegt dat hij nog steeds verlopen is. Kan iemand mij hiermee helpen? Alvast bedankt voor uw tijd met het lezen van mijn probleem.

Bericht 1 van 5 (478 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: wachtwoord resetten werkt niet

Community Manager (retired)

Hey @TheSpongekebab ,

 

Sorry om te horen dat je nog steeds problemen hebt met het opnieuw instellen van jouw wachtwoord. Als het aanpassen van jouw wachtwoord het probleem niet opgelost heeft heb ik het gevoel dat je mogelijk het watchwoord voor het verkeerde account aangepast hebt en niet met de juiste email.

 

Heb je toevallig nog andere email adressen die mogelijk aan het account vast kunnen zitten waar je het wachtwoord aan kunt passen?

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 2 van 5 (468 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: wachtwoord resetten werkt niet

★ Novice

Ik had vroeger een andere e-mail voor mijn PSN account maar dit probleem kwam voordat ik het veranderde. En als ik nu inlog via EA help met mijn nieuwe PSN account dan zegt die ook dat hij is verlopen. Mijn EA accounts hebben ook dezelfde e-mail maar als ik kijk naar connecties zie ik niet mijn PSN account.

Bericht 3 van 5 (460 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: wachtwoord resetten werkt niet

★ Novice

Ik heb het opgelost! Het bleek inderdaad mijn oude account te zijn dus ik kan nu weer online. Bedankt voor uw tijd en het helpen!

Bericht 4 van 5 (449 Weergaven)

Re: wachtwoord resetten werkt niet

Community Manager (retired)
@TheSpongekebab Dat is geweldig nieuws!

Als je eenmaal wat gespeeld hebt (prioriteit natuurlijk!) kan het een goed idee zijn deze mail aan te passen als je niet weet of je altijd toegang zult hebben tot de oudere mail (vooral als dit een oud werk/school of eigen domein mail is).

Veel speelplezier!

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 5 van 5 (447 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen