sims 4 word beroemd werkt niet voor 100%

door SMoiraS
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

sims 4 word beroemd werkt niet voor 100%

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Beste Origin,

 

ik  heb laatst sims 4 word beroemd gekocht {en ja heb de sims 4 zelf al in bezit}. wou graag acteren met mijn sim en eerst deed hij dat ook wel maar nu gaat hij alleen automatisch naar de audities en niet meer naar de optredens. je krijgt bij de optredens ook geen melding dat hij over een uur aan het werk moet gaan, bij de audities doet hij dat wel. kunnen jullie mij helpen om dit optelossen? want vind dit niet kunnen dat ik een duur pakket koop bij jullie en het werkt niet voor 100%.

 

mvg,

*snip*

 

EDIT door EA_Jason: Persoonlijke informatie verwijderd.

Bericht 1 van 8 (812 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: sims 4 word beroemd werkt niet voor 100%

★★★★★ Expert
Begin met het verwijderen van alle aangepaste inhoud ("modificaties") mocht je die soms geïnstalleerd hebben, @SMoiraS.

Tevens de basisstappen doen, De Sims 4 schoon starten en met een nieuw aangemaakte Sim gaan testen. Is De Sims 4 bijgewerkt?


Het is mogelijk dat dit een bug is. Dit zou kunnen werken: Alle huidige auditie / optredens annuleren. Nieuwe optreden krijgen. Op het kavel blijven, tussen de auditie en optredens, als bijhorende voorbereidende taken. Niet gaan reizen, opgeslagen spel laden, kaart bekijken. Alles met een laadscherm vermijden. Stuur alleen de betreffende Sim naar het optreden.


Afsluitend, je echte en volledige naam online als in het openbaar, is meestal een minder goed idee.


Groetjes.

In thread bekijken

Bericht 2 van 8 (791 Weergaven)

Alle reacties

Re: sims 4 word beroemd werkt niet voor 100%

★★★★★ Expert
Begin met het verwijderen van alle aangepaste inhoud ("modificaties") mocht je die soms geïnstalleerd hebben, @SMoiraS.

Tevens de basisstappen doen, De Sims 4 schoon starten en met een nieuw aangemaakte Sim gaan testen. Is De Sims 4 bijgewerkt?


Het is mogelijk dat dit een bug is. Dit zou kunnen werken: Alle huidige auditie / optredens annuleren. Nieuwe optreden krijgen. Op het kavel blijven, tussen de auditie en optredens, als bijhorende voorbereidende taken. Niet gaan reizen, opgeslagen spel laden, kaart bekijken. Alles met een laadscherm vermijden. Stuur alleen de betreffende Sim naar het optreden.


Afsluitend, je echte en volledige naam online als in het openbaar, is meestal een minder goed idee.


Groetjes.
Bericht 2 van 8 (792 Weergaven)

Re: sims 4 word beroemd werkt niet voor 100%

★★★ Newbie

Hoi

Ik heb ook dit probleem.

Kan je eens uitleggen hoe je alle aangepaste inhoud verwijderd? 

 

Bedankt!

Bericht 3 van 8 (732 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims 4 word beroemd werkt niet voor 100%

★★★★★ Expert
Indien je niet (zeker) weet of er aangepaste inhoud ("modificaties") was geïnstalleerd, @KarlijnVanaerde, dan kan je de basisstappen doen, want hiermee worden meerdere problemen al verholpen:

Zorg dat je alle Origin spellen en de Origin cliënt hebt afgesloten.
De cache van de Origin cliënt leegmaken. Lees hiervoor dit helpartikel: https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
Ga naar je "Documenten\Electronic Arts" toe en de map van De Sims 4 die hier in staat, dan gaan hernoemen. Zou hier meer mappen met "Sims 4" in staan, dan dien je deze ook te hernoemen.
Controleer dat je verbonden bent met het internet. Bij voorkeur dien je een bekabelde internetverbinding te gebruiken.
Controleer dat de Origin cliënt toegang heeft / krijgt tot het internet en niet door andere software die je (nog onnodig) hebt openstaan zal blokkeren / verhinderen.
Start de Origin cliënt weer en je aanmelden met de juiste Origin / EA account, indien hierom gevraagd wordt.
Dan ga naar je spelbibliotheek toe. Rechtsklik op de speltegel van De Sims 4 en de optie "Repareren" kiezen.
Wacht totdat het reparatieproces klaar is. De duur is afhankelijk aan de hoeveelheid die opnieuw moet worden gedownload, de snelheid van je computer en de snelheid van je internetverbinding.
Controleer dat De Sims 4 is bijgewerkt.
Start De Sims 4. Je dient De Sims 4 schoon te starten.
Is je probleem verholpen? Test dat met een nieuw gemaakte Sim / huishouden. Of gebruik een Sim / huishouden uit de standaardvoorraad.


Laat je nog weten of het hiermee gelukt is?

Groetjes.
Bericht 4 van 8 (726 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims 4 word beroemd werkt niet voor 100%

★★ Novice
@RealSimmor0 Hoi, ik heb dit probleem ook! Ik heb gemerkt dat als ik niet reis, dat het zich dan niet voordoet. Maar dat lijkt me niet de bedoeling.. Staat dit op de roadmap om te fixen? Groet, Agnes
Bericht 5 van 8 (692 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims 4 word beroemd werkt niet voor 100%

★★★★★ Expert
Heb je alle aangepaste inhoud verwijderd, de basisstappen gedaan en gecontroleerd dat De Sims 4 is bijgewerkt naar de laatste versie, @Agmahibo?
Bericht 6 van 8 (676 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims 4 word beroemd werkt niet voor 100%

★★ Novice
@RealSimmor0 Inmiddels heb ik alle stappen gevolgd, dit heb ik gedaan:

1. Afgemeld van Origin Client en deze afgesloten
2. Windows + R -> Alles verwijderen uit Program Data (behalve Local)
3. Windows + R -> Alles verwijderen uit Roaming en Local van Origin
4. Computer opnieuw opstarten
5. Origin weer openen/opnieuw aanmelden
6. Sims 4 repareren en updaten

Vervolgens een nieuw spel gestart met een nieuw aangemaakte Sim, hij woont in het houten lakehouse op het eiland, deze acteur laten worden, auditie gedaan voor ZipSopp. Toen eerst gaan reizen naar karaokebar in de stad en vervolgens weer naar huis. Toen 2 uur voor hij naar het werk zou moeten gereisd naar het naastliggende plot (strand), kreeg geen melding 'je moet over een uur naar het werk' en hij loopt over de tijd van werk heen. Dag en tijd blijven wel bij het koffertje staan.
Bericht 7 van 8 (660 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims 4 word beroemd werkt niet voor 100%

★★★★★ Expert
Je dient alleen de mappen genaamd "Origin" te verwijderen op de genoemde locaties, @Agmahibo. De rest kan je beter laten staan. Zo wordt het ook beschreven in het helpartikel.
Zijn alle aangepaste inhoud ("modificaties") verwijderd? Had je De Sims 4 map hernoemd, die in je "Documenten\Electronic Arts" staat? Bij meerdere "Sims 4" mappen, dien deze allemaal te hernoemen.
Doe dit zeker voordat je gaat repareren!
Test met een nieuw gemaakte Sim of het probleem is verholpen.

Met de update van 7 april 2020 (versie 1.62.67 voor PC), zou dit probleem zijn opgelost, net als diverse anderen.

Tijdelijke oplossing was: Bestaande meldingen annuleren, want die werken toch niet. De Sim op je kavel laten, niet gaan reizen en vermijd laadschermen, tijdens de auditie en het optreden.


Groetjes.
Bericht 8 van 8 (648 Weergaven)

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen