sims 4 taal

door xpinkvodka
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

sims 4 taal

★★★ Newbie

Hoi !

 

Ik heb net via EA app mijn Sims gedownload. Bij Origin had ik de taal altijd in het Nederlands, maar nu is de taal ineens Engels? Terwijl bij mijn instellingen de regio wel Nederlands is, maar taal kan niet in Nederlands. Hoe los ik dit op ?

Bericht 1 van 2 (393 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: sims 4 taal

Champion

Hey @xpinkvodka,

 

Daar heeft een van de community managers een heel goede gids/handleiding voor gemaakt. 

https://answers.ea.com/t5/Algemene-Discussies/GIDS-Spellen-installeren-in-het-Nederlands-via-de-EA-a....

 

Als je naar aanleiding hiervan nog vragen hebt, laat het even weten.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (386 Weergaven)

Alle reacties

Re: sims 4 taal

Champion

Hey @xpinkvodka,

 

Daar heeft een van de community managers een heel goede gids/handleiding voor gemaakt. 

https://answers.ea.com/t5/Algemene-Discussies/GIDS-Spellen-installeren-in-het-Nederlands-via-de-EA-a....

 

Als je naar aanleiding hiervan nog vragen hebt, laat het even weten.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 2 (387 Weergaven)

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help