sims 4 ge-update en nu een andere taal

door biancasims4prob
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

sims 4 ge-update en nu een andere taal

★★★ Newbie

Alvast, ik speelde Sims 4 in het Nederlands eerst maar sinds een paar maanden geleden begon ik het te spelen in Engels: Gisteren updated mijn Sims 4 maar omdat ik gisteren druk was speelde ik het niet gelijk. Vandaag had ik weer tijd om te spelen dus ik opende Sims 4 en kreeg een melding dat mijn cc en mods uit stonden dus ik deed die aan via instellingen en startte mijn game opnieuw op. Toen zag ik gelijk al dat het Nederlands was. Ik checkte mijn 'speleigenschappen' en het stond op engels? Ik heb meerde keren mijn Nederlands talige sims 4 folder verwijderd maar komt steeds terug. Al mijn spel geschiedenis is weg. Wat moet ik doen? (ik heb origin ook al opnieuw gedownload maar dat werkte niet)

Bericht 2 van 7 (1.128 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: sims 4 ge-update en nu een andere taal

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

Topics samengevoegd.

 

Je kunt via de speleigenschappen de taal aanpassen en De Sims 4 repareren. Zorg er ook voor dat Origin in het Nederlands staat.

 

In het ergste geval kan je De Sims 4 verwijderen en opnieuw installeren in de juiste taal.

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 7 van 7 (1.085 Weergaven)

Alle reacties

Sims 4 ge-update, taal verandert

★★★ Newbie

Alvast, ik speelde Sims 4 in het Nederlands eerst maar sinds een paar maanden geleden begon ik het te spelen in Engels: Gisteren updated mijn Sims 4 maar omdat ik gisteren druk was speelde ik het niet gelijk. Vandaag had ik weer tijd om te spelen dus ik opende Sims 4 en kreeg een melding dat mijn cc en mods uit stonden dus ik deed die aan via instellingen en startte mijn game opnieuw op. Toen zag ik gelijk al dat het Nederlands was. Ik checkte mijn 'speleigenschappen' en het stond op engels? Ik heb meerde keren mijn Nederlands talige sims 4 folder verwijderd maar komt steeds terug. Al mijn spel geschiedenis is weg. Wat moet ik doen? (ik heb origin ook al opnieuw gedownload maar dat werkte niet)

Bericht 1 van 7 (1.120 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

sims 4 geupdate nieuwe taal

★★★ Newbie

Alvast, ik speelde Sims 4 in het Nederlands eerst maar sinds een paar maanden geleden begon ik het te spelen in Engels: Gisteren updated mijn Sims 4 maar omdat ik gisteren druk was speelde ik het niet gelijk. Vandaag had ik weer tijd om te spelen dus ik opende Sims 4 en kreeg een melding dat mijn cc en mods uit stonden dus ik deed die aan via instellingen en startte mijn game opnieuw op. Toen zag ik gelijk al dat het Nederlands was. Ik checkte mijn 'speleigenschappen' en het stond op engels? Ik heb meerde keren mijn Nederlands talige sims 4 folder verwijderd maar komt steeds terug. Al mijn spel geschiedenis is weg. Wat moet ik doen? (ik heb origin ook al opnieuw gedownload maar dat werkte niet)

Bericht 3 van 7 (1.149 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims 4 geupdate nieuwe taal

★★★★★ Expert
Het 3 dubbel plaatsen van je onderwerp is niet nodig en ook niet netjes, @biancasims4prob. Aangezien jouw laatste eindelijk is geplaatst in de goede forum tak, kunnen we deze blijven houden.

@EA_Jason is het mogelijk om deze te verwijderen, samenvoegen of vergrendelen?: https://answers.ea.com/t5/Algemene-Discussies/Sims-4-ge-update-taal-verandert/m-p/8942027#M874 en https://answers.ea.com/t5/Algemene-Discussies/sims-4-ge-update-en-nu-een-andere-taal/m-p/8942035#M87...


Welk platform gebruik je?

In het algemeen, worden aangepaste inhoud niet ondersteund en veroorzaken vaak meerdere problemen. Je dient deze hebben verwijderd als je De Sims 4 gaat bijwerken, als het installeren van een uitbreiding of aanvulling. Door de basisstappen te doen worden ook meerdere problemen daardoor opgelost.
Het gebruik van aangepaste inhoud doe je op je eigen risico. Als je problemen hebt, dan dien je contact op te nemen met de maker, indien er geen instructies waren toegevoegd bij de download ervan.

Taal van de Origin cliënt en de taal van De Sims 4 dienen hetzelfde te zijn. Het is mogelijk dat je deze handmatig dient te wijzigen. Nadat je de speltaal hebt gewijzigd, dien je De Sims 4 te repareren. Aansluitend dien te gaan testen of De Sims 4 weer start, je probleem is opgelost. Doe dit schoon.

Mappen en bestanden dien je niet zo maar te verwijderen, hernoem ze eerst of verplaats je naar een andere plek. Maak eerst eens een reservekopie, voordat je zo'n ingrijpende actie gaat doen. Helaas jammer, als je deze al gedane actie niet meer kan terugzetten.
De Origin cliënt opnieuw installeren zal weinig uitmaken, om de speltaal te laten wijzigen, dit is apart.
Programma's kunnen starten in dezelfde taal als je ook dezelfde taal gebruikt waarin Windows werd geïnstalleerd.


Groetjes.
Bericht 4 van 7 (1.130 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 ge-update, taal verandert

★★★★★ Expert
Dubbel plaatsen van dit onderwerp en nog eens in verschillende forum takken, is niet nodig, @biancasims4prob Werd al beantwoord hier, waar deze ook thuishoort: https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/sims-4-geupdate-nieuwe-taal/m-p/8944279#M4204
Bericht 5 van 7 (1.101 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims 4 ge-update en nu een andere taal

★★★★★ Expert
Dubbel plaatsen van dit onderwerp en nog eens in verschillende forum takken, is niet nodig, @biancasims4prob Werd al beantwoord hier, waar deze ook thuishoort: https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/sims-4-geupdate-nieuwe-taal/m-p/8944279#M4204
Bericht 6 van 7 (1.106 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims 4 ge-update en nu een andere taal

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

Topics samengevoegd.

 

Je kunt via de speleigenschappen de taal aanpassen en De Sims 4 repareren. Zorg er ook voor dat Origin in het Nederlands staat.

 

In het ergste geval kan je De Sims 4 verwijderen en opnieuw installeren in de juiste taal.

Jason.png
Bericht 7 van 7 (1.086 Weergaven)

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen