oud email adres vs verificatie

door Kimilo11
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

oud email adres vs verificatie

★★★ Newbie

Hallo

 

Ik heb een account van 8 jaar geleden die gelinkt was aan mijn ps3 destijds. Ondertussen is het emaiadres dat eraan gelinkt was niet meer toegankelijk (bij verhuis ven afzegging telenet verwijderen ze dit). Ik kan niet inloggen in mijn account daar het gaat over een paswoord van 8 jaar geleden. 

Ik heb nu een ps4 gekocht en als ik online wil gaan met fifa zoekt hij toch op dat  oude emailaders. terwijl ik al een nieuwe account heb op mijn xbox one met eenzelfde email aders als dat van mijn psn account ook. In de faq staat er dat als het email gelijk is er dan gekeken wordt naar mail adres maar niks is minder waar. Hij kijkt op mijn oude email adres. Daar durf ik nu geen id aanvullen daar ik daar geen toegang meer heb. 

Ik heb gebeld om dat op te lossen aar lukt niet wegens veiligheidsvoorschriften en dergelijke. Er was op mijn account van 8 jaar geleden geen veiligheids vraag ingesteld (wat een optie was toen) en ik geen bevestigingsmail kan antwoorden daar die mail account van telenet geschrapt was.

Ten einde raad en zeer gefrustreerd!

Bericht 1 van 5 (669 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: oud email adres vs verificatie

EA SPORTS FC Team

Hallo @Kimilo11,

 

Wanneer ze bij de helpdesk jouw account niet kunnen verifiëren wegens veiligheidsvoorschriften kunnen ze geen aanpassingen doen aan het account. 

 

Het PSN account is gelinkt aan een EA account en als je daar geen toegang tot hebt, kan ik je alleen aanraden om verder te spelen op een ander PSN- en EA account. 

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 5 (731 Weergaven)

Alle reacties

Re: oud email adres vs verificatie

EA SPORTS FC Team

Hallo @Kimilo11,

 

Wanneer ze bij de helpdesk jouw account niet kunnen verifiëren wegens veiligheidsvoorschriften kunnen ze geen aanpassingen doen aan het account. 

 

Het PSN account is gelinkt aan een EA account en als je daar geen toegang tot hebt, kan ik je alleen aanraden om verder te spelen op een ander PSN- en EA account. 

Jason.png
Bericht 2 van 5 (732 Weergaven)

Re: oud email adres vs verificatie

★★★ Newbie
Ik heb al geprobeerd met ander PSN account werkt niet. Doordat de identity van PS4 gelijk is als mijn oude van PS3. Je ander ea account kan je niet koppelen.
Als het vroeger een optie was om een veiligheidsvraag in te vullen, en nu heb je er geen dus kunnen niet helpen dus pech, klopt ook niet e.
Wat eigenlijk wel zielig is dat je niet gewoon je PSN kan linken aan nieuwe ea account.
Schrap dan gewoon mijn oude account. Wie zou er daar anders voor bellen. Kunnen mijn adres van destijds vragen, etc....
Voor mij is de keuze om geen ea spellen meer te kopen dan maar normaal.

Bericht 3 van 5 (654 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: oud email adres vs verificatie

★★★ Newbie
Plus ik kan een id aanmaken waar ze aan de andere kant kunnen zien dat hij daar bij gelinkt zal worden wordt nu gevraagd onder mijn oud mailadres. Dus als ik dat doe dan zou die id daar bij moeten komen. en kunnen ze toch merken. Maar ja de eerlijke mens is blijkbaar nog maar eens de dupe
Bericht 4 van 5 (649 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: oud email adres vs verificatie

EA SPORTS FC Team

Zolang je geen toegang hebt tot het account en het account niet kunt verifiëren kunnen wij niets doen. 

 

Je kunt een nieuw PSN account aanmaken en die linken aan een nieuwe EA account en daarmee verder spelen. 

 

Het is belangrijk dat je zelf je accountgegevens goed bewaart en updatet. 

Jason.png
Bericht 5 van 5 (645 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen