mijn muis blijft vast hangen op een punt in het spel star wars battlefront 2

door gameguy1101
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

mijn muis blijft vast hangen op een punt in het spel star wars battlefront 2

★★★ Newbie

Hallo,

 

mijn muis word elke keer als ik het spel star wars battlefront 2 op start vast gehouden op 1 plek en krijg er geen beweging in, ik heb het een en ander geprobeerd namelijk: spel opnieuw dowloaden (werkte op het begin nu niet meer) instellingen van me muis veranderd maar het had geen zin. wat kan hier de oplossing voor zijn? 

Bericht 1 van 2 (302 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: mijn muis blijft vast hangen op een punt in het spel star wars battlefront 2

Dag @gameguy1101 

 

Kan je je muis eens uittrekken als je dit probleem hebt? Wacht een 25 tal seconden en koppel ze dan terug aan op een andere USB-poort. Wacht enkele minuutjes tot als de drivers opnieuw geïnstalleerd zijn (dit gebeurt automatisch bij heraankoppeling van de muis op een andere USB - poort).
Werkt de muis nu terug wel als het moet?

 

Indien dit niet zou werken kan je altijd eens een andere muis aan koppelen en zien of het dan wel werkt (wel altijd enkele minuutjes geduld hebben tijdens het installeren van de muis driversWink ).

 

Laat maar weten of het geholpen heeft.

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (290 Weergaven)

Alle reacties

Re: mijn muis blijft vast hangen op een punt in het spel star wars battlefront 2

Dag @gameguy1101 

 

Kan je je muis eens uittrekken als je dit probleem hebt? Wacht een 25 tal seconden en koppel ze dan terug aan op een andere USB-poort. Wacht enkele minuutjes tot als de drivers opnieuw geïnstalleerd zijn (dit gebeurt automatisch bij heraankoppeling van de muis op een andere USB - poort).
Werkt de muis nu terug wel als het moet?

 

Indien dit niet zou werken kan je altijd eens een andere muis aan koppelen en zien of het dan wel werkt (wel altijd enkele minuutjes geduld hebben tijdens het installeren van de muis driversWink ).

 

Laat maar weten of het geholpen heeft.

Bericht 2 van 2 (291 Weergaven)

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen