mijn accound is verdwenen kan niet inloggen

door kadaj9111
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

mijn accound is verdwenen kan niet inloggen

★★★ Newbie

beste 

 

heb vernomen dat bij het inloggen na heel lang geleden nog een wou bf1 spelen en bleek dat ik niet meer kon inloggen onder men accound der staan daar redelijk toch veel games op en ik zou graag terug kunne gamen aub kan iemand me daar bij helpen.

 

alvast bedankt

 

Bericht 1 van 2 (232 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: mijn accound is verdwenen kan niet inloggen

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

Beste @kadaj9111,

 

Ik help je graag jouw account terug te halen maar eerst moeten we erachter komen waarom je niet meer op jouw account kunt komen. 

 

- Ben je het wachtwoord vergeten? Via deze link kan je een nieuw wachtwoord instellen voor jouw account. 

 

- Kan je niet inloggen met jouw mail adres? Probeer dan in te loggen met een ander mail adres of log in met jouw gebruikersnaam.

 

- Heb je een mail ontvangen dat jouw mail adres gewijzigd is? Als je dit niet zelf gedaan hebt, neem dan direct contact op met onze helpdesk.

 

Wanneer het account helemaal niet terug te vinden is kunnen de mensen van de helpdesk mogelijk meer voor je betekenen. Via AHQ hebben wij maar beperkte middelen beschikbaar wanneer het aankomt op accountgegevens. Onze helpdesk kan hier veel dieper op ingaan.

 

- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (286 Weergaven)

Alle reacties

Re: mijn accound is verdwenen kan niet inloggen

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

Beste @kadaj9111,

 

Ik help je graag jouw account terug te halen maar eerst moeten we erachter komen waarom je niet meer op jouw account kunt komen. 

 

- Ben je het wachtwoord vergeten? Via deze link kan je een nieuw wachtwoord instellen voor jouw account. 

 

- Kan je niet inloggen met jouw mail adres? Probeer dan in te loggen met een ander mail adres of log in met jouw gebruikersnaam.

 

- Heb je een mail ontvangen dat jouw mail adres gewijzigd is? Als je dit niet zelf gedaan hebt, neem dan direct contact op met onze helpdesk.

 

Wanneer het account helemaal niet terug te vinden is kunnen de mensen van de helpdesk mogelijk meer voor je betekenen. Via AHQ hebben wij maar beperkte middelen beschikbaar wanneer het aankomt op accountgegevens. Onze helpdesk kan hier veel dieper op ingaan.

 

- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)

Jason.png
Bericht 2 van 2 (287 Weergaven)

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen