ik weet mij account niet meer

door yasmineke01
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

ik weet mij account niet meer

★★★★★ Newbie

ik heb 2 origin accounts maar ik weet er nog meer 1 van en dat is dit. maar het account waar mijn game opstaat dat weet ik dus niet meer. daarom kan ik niet meer op mijn game spelen. ik heb er vroeger opgespeeld maar ik ben is afgemeld geraakt. en ik wist mijn gebruikers naam + mijn wacht woord niet meer. dus ik heb besloten om een nieuw account te maken.. maar daar staat mijn game niet in en als ik de code van de game ingeef staat er natuurlijk op dat die al gebruikt is. iemand die weet hoe ik toch nog aan dit oude account kom?

Bericht 1 van 14 (1.051 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: ik weet mij account niet meer

EA SPORTS FC Team

Oef, wat vervelend dat je jouw spel niet meer kunt spelen!

 

De mensen van de helpdesk kunnen je helpen met het account weer terugvinden aan de hand van de productcode of andere informatie die je nog van het account weet.

 

Ze zijn te bereiken via dit telefoonnummer. 

 

- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)

 

Laat even weten of het gelukt is.

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 14 (1.178 Weergaven)

Alle reacties

Re: ik weet mij account niet meer

EA SPORTS FC Team

Oef, wat vervelend dat je jouw spel niet meer kunt spelen!

 

De mensen van de helpdesk kunnen je helpen met het account weer terugvinden aan de hand van de productcode of andere informatie die je nog van het account weet.

 

Ze zijn te bereiken via dit telefoonnummer. 

 

- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)

 

Laat even weten of het gelukt is.

Jason.png
Bericht 2 van 14 (1.179 Weergaven)

Re: ik weet mij account niet meer

★★★★★ Newbie
heel erg bedankt de meneer aan de telefoon heeft mij uitstekend geholpen en ik heb mijn account en game terug bedankt
Bericht 3 van 14 (1.049 Weergaven)

Re: ik weet mij account niet meer

EA SPORTS FC Team

Ik ben blij dat je zo goed geholpen bent, ik zal het doorgeven aan de meneer die je aan de telefoon hebt gesproken Standard smile

Jason.png
Bericht 4 van 14 (1.049 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: ik weet mij account niet meer

★★★ Newbie

Ik heb hetzelfde voor gehad maar bij mij nemen ze NIET op en ik heb al meer als 5 keer gebeld wat moet ik nu doen....??

Bericht 5 van 14 (898 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: ik weet mij account niet meer

★★★★★ Expert


Dat is vrij normaal @Wauters0812, omdat de meeste bedrijven zondags gesloten zijn. Je kan beter contact opnemen binnen de openingstijden.
Jouw vraag werd al hier beantwoord, door mij.


Groetjes.


Bericht 6 van 14 (887 Weergaven)

Re: ik weet mij account niet meer

★★ Novice
@EA_Jason Hallo, ik heb momenteel dus hetzelfde voor, ik geraak niet meer op het account waar al mijn games op staan... Dat e-mail adres gebruik ik ook niet meer en geraak ook niet meer op die e-mail dus ik kan mijn wachtwoord ook niet resetten. Ik heb geprobeerd te bellen naar dat nummer maar dat is niet meer in gebruik... kan je me misschien helpen?
Bericht 7 van 14 (770 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: ik weet mij account niet meer

★★★★★ Expert
Er zijn meer mensen hier aanwezig die je daarbij kunnen helpen, @YanahXo2019.

Als je geen toegang meet hebt tot het e-mail adres waarmee je jouw Origin / EA account was gekoppeld in het verleden, dan dien je contact op te gaan nemen met de helpdesk.

Vanwege de nare situatie die wereldwijs ons bezighoud, werd de Nederlandstalige helpdesk gesloten en zal je via de Engelstalige chat dat moeten gaan doen: https://help.ea.com/nl-nl/contact-us/new/
Alle gegevens invullen, jouw regio instellen op "United States" en aansluitend de chat in het Engels start.


Kan je nog ons laten weten of het is gelukt?

Groetjes.
Bericht 8 van 14 (764 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: ik weet mij account niet meer

★★ Novice
@RealSimmor0 Ik heb er zo misschien al 5 gestuurd en nog niks van antwoord ofzo... Ik vind ook niets van een chat ofzo? Frown
Bericht 9 van 14 (754 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: ik weet mij account niet meer

EA SPORTS FC Team

Welke keuzes heb je in het menu gedaan en wanneer probeerde je contact op te nemen @YanahXo2019? Had je de regio wel ingesteld op United States?

 

De reacties via de mail kunnen mogelijk even duren wegens de drukte en mindere beschikbaarheid.

Jason.png
Bericht 10 van 14 (722 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen