Re: ik kan

door EA_Neil
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

ik kan

★★ Novice

Ik ben bezig met het downloaden van de origin setup launcher nadat ik de sims 4 heb aangeschaft.
Echter staat er geen knopje download bij mij omdat ik vermoed dat mijn scherm hiervoor te klein is.
Heeft iemand een idee? Ik heb zelf al geprobeerd de setup te downloaden op een oude laptop om hem vervolgens op een usb stickje te zetten maar ik denk dat de laptop te oud is waardoor ik een foutmelding krijg.

Mvg,
Tjardo

Bericht 1 van 5 (1.003 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: ik kan

★★ Novice

Ik heb het uitgevonden, als iemand ook last heeft van dit pas je schermresolutie.

In thread bekijken

Bericht 3 van 5 (995 Weergaven)

Alle reacties

Re: ik kan

★★ Novice

De pagina valt trouwens niet te verkleinen.

Bericht 2 van 5 (1.011 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: ik kan

★★ Novice

Ik heb het uitgevonden, als iemand ook last heeft van dit pas je schermresolutie.

Bericht 3 van 5 (996 Weergaven)

Re: ik kan

★★★★★ Expert
Hallo @tjardooh2002,

Wijzig de beeldschermresolutie en zorg dat je stuurprogramma's zijn bijgewerkt. Met name die van je videokaart. Alle nog beschikbare updates voor Windows downloaden en installeren. Herstarten en herhalen zijn mogelijk.

De laatste versie en systeemeisen van de Origin cliënt, kan je hier vinden: https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/download

Mocht het het installatieprogramma niet op een andere computer te downloaden zijn, dan kan het liggen aan de beveiligingsinstellingen bij de webbrowser en je besturingssysteem, software die je onnodige hebt draaien, ontbrekende rechten of locaties, de gebruikte webbrowser zelf.

Het is mogelijk dat dan je computer niet eens voldoet aan de gevraagde systeemeisen van De Sims 4 (basisspel, normale versie): https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4#store-page-section-requirements
Aanvullende inhoud beschikt weer over eigen systeemeisen.
Vermeld anders ook je DxDiag informatie, opgeslagen als een tekstbestand (DxDiag64.txt" als voorbeeld), die je als een bijlage toevoegt bij je reactie, mocht je niet zeker weten: https://help.ea.com/nl/help/pc/how-to-gather-dxdiag-information/

Download en installeer De Sims 4 via de Origin cliënt. Vermijd het gebruik van de installatieschijven die waren gekocht in de winkels.

Groetjes.
Bericht 4 van 5 (1.000 Weergaven)

Re: ik kan

Community Manager (retired)
Hey @tjardooh2002,

Blij om te horen dat je het uitgevogeld hebt! Ik zal de feedback doorgeven. Mocht je willen helpen kun je ons laten weten welke resolutie je gebruikte waar dit voor kwam?

Alvast veel speelplezier!

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 5 van 5 (984 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen