Re: ea reageert niet op mails

door EA_Neil
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

ea reageert niet op mails

★★★★ Novice

Hallo! ik heb Ea al meerdere keren gemaild in november, December en januari maar ze hebben nog steeds niet gereageerd op mijn mails! Hoe kom in in contact met Ea?

Bericht 1 van 8 (580 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: ea reageert niet op mails

Hey @denvimombarg 

Ik heb even je post naar de nederlandse forums verplaatst.
Kan je toevallig meer informatie geven waarom je hun wil mailen ? Standard smile

CCP Hero Banner - Blue.png
Bericht 2 van 8 (572 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: ea reageert niet op mails

Community Manager (retired)

Hey @denvimombarg ,

 

Sorry om te horen dat je nooit een bericht lijkt te hebben gehad. Ik kan helaas niet veel zeggen over de mail maar mogelijk wel met het probleem helpen als je deze alsnog bezit?

 

Heb je sinds ook wel eens gebeld of met chat contact gezocht?

 

Bedankt voor het veprlaatsen @Zeelmaekers !

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 3 van 8 (552 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: ea reageert niet op mails

★★★★ Novice

Hallo Ea_neil. Ik heb nog steeds last van het probleem al minstens 5/6 maanden. Telkens als ik fifa opstart dan freest het beeld en sluit fifa af. dus ik wou graag mijn geld terug want ik heb 60 euro betaald voor een game die ik nog geen eens 2 maanden heb kunnen spelen daar doe ik het niet voor. Ik heb ze gebeld en gechat maar toen zijdens ze dat ik moest mailen dat heb ik vervolgens 4 maanden geleden gedaan maar nog STEEDS geen reactie.

 

Bericht 4 van 8 (490 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: ea reageert niet op mails

★★★★★ Expert
Gebruik je nog steeds dezelfde computer, die niet voldoet aan de gevraagde systeemeisen van FIFA21 en waar je al diverse onderwerpen hebt aangemaakt, @denvimombarg?
Links voor geld terug te vragen en contact opnemen met de helpdesk werden toen vermelden.
Controleer of deze e-mail berichten niet in de mappen voor ongewenste e-mail zijn terechtgekomen. Plaats de e-mail adressen op de witte list bij je e-mail programma.

Ter informatie voor de andere lezers: https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/Fifa-wil-niet-opstarten/m-p/9736407#M1387

Groetjes.
Bericht 5 van 8 (477 Weergaven)

Re: ea reageert niet op mails

Community Manager (retired)
Hey @denvimombarg,

Sorry om te horen dat je nog steeds tegen dit probleem aan loopt. Ik denk dat na deze tijd een mail niet meer aan gaat komen en je beter af bent een chat te starten of ons via social media te contacteren als dit met het account te maken heeft.

Helaas is de kans klein dat we jou het geld teug aan kunnen bieden omdat je wel al hebt kunnen spelen en je hierdoor niet meer in aanmerking komt voor een refund als gemeld op: https://help.ea.com/nl/help/account/returns-and-cancellations/

- EA_Nei;
Neil.png
Bericht 6 van 8 (462 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: ea reageert niet op mails

★★★★ Novice
@EA_Neil Dus je wilt zeggen dat ik 60 euro heb betaald voor een game die ik nog geen 2 maanden heb kunnen spelen?

Bericht 7 van 8 (463 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: ea reageert niet op mails

Community Manager (retired)
@denvimombarg,

Ik ben bang dat als de computer waar je op speelt inderdaad niet voldoet aan de eisen dat hij niet zal werken op deze laptop/pc en we hem inderdaad niet kunnen vergoeden. Mocht je het gevoel hebben dat hij wel zou moeten werken kun je meerdere stappen proberen om te zien of dat helpt hem weer draaiende te krijgen.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 8 van 8 (461 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen