e-mail adres wijzigen

door Rietjes1
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

e-mail adres wijzigen

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Beste EA, 

 

Telkens als ik het e-mailadres wil wijzigen moet ik in eerste instantie een verficatiecode invullen en die krijg ik netjes in mijn mailbox.

Maar als ik dan het e-mailadres wil wijzigen in mijn profiel, en het bestaande e-mailadres invul dan zegt ie dat dit adres niet oké is...

help wanted..

 

Gr. 

[edit: email address removed]

 

EDIT door EA_Jason: E-mail adres verwijderd. 

Bericht 1 van 5 (504 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: e-mail adres wijzigen

EA SPORTS FC Team

Hey @Rietjes1, en @RealSimmor0,

 

Sorry voor de late reactie, was nogal druk de laatste tijd.

 

Maar deze melding kan je ook krijgen wanneer er een ander EA account is met hetzelfde mail adres. Ook dan krijg je te zien dat het mail adres niet OK is. 

 

Je kunt dus proberen om in te loggen met dat mail adres en het mail adres van het account te verwijderen/aan te passen door een ander mail adres in te vullen.

 

Hiervoor kan je ook contact opnemen met onze helpdesk. 

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 5 van 5 (438 Weergaven)

Alle reacties

Re: e-mail adres wijzigen

★★★★★ Expert
Bevat het nieuwe e-mail adres soms ongeldige tekens, @Rietjes1? Probeer deze over te nemen met de "Kopiëren" en "Plakken" functies, in plaats van deze te typen, omdat er zo sneller foutjes gemaakt worden.
Wordt er nog een foutmelding getoond?
Mogelijk wordt er iets geblokkeerd en/of ondersteund door de gebruikte webbrowser. Gebruik een computer met bekabelde internetverbinding en bijgewerkte webbrowser.
Indien je geen toegang meer hebt het het e-mail adres waarmee je in verleden jouw Origin / EA account had aangemaakt, dient je contact op te nemen met de helpdesk.


Schermafdrukken van (fout)melding dienen worden opgeslagen als een afbeeldingsbestandstype, die je weer als een bijlage kan toevoegen bij je reactie.
Het vermelden van persoonlijke informatie, zoals een e-mail adres, wordt afgeraden online en in openbare locaties.

Dit onderwerp valt beter onder Technische Problemen voor Origin, al hier: https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/bd-p/origin-nl


Groetjes.
Bericht 2 van 5 (502 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: e-mail adres wijzigen

★★★ Newbie

Realsimmor,

 

als ik in het klantenportaal het e-mail adres wil wijzigen, zodat die ergens anders binnen komt, dan stuurt ie in eerste instantie een verificatie code naar het gekoppelde adres. (prima)

daarna krijg ik de schermafbeelding die ik bijvoeg. en of ik daar het oude e-mail adres of het nieuwe invul maakt niet uit hij geeft telkens aan dat het mailadres niet juist is..

Bericht 3 van 5 (499 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: e-mail adres wijzigen

★★★★★ Expert
Het e-mail adres dat je probeert in te vullen is ongeldig of wordt niet geaccepteerd, @Rietjes1.
Nadat je het e-mail adres hebt ingevoerd, met behulp van de "Kopiëren" en "Plakken" functies, zal je een e-mail ontvangen dat vermeld dat je e-mail adres is gewijzigd. Het is mogelijk dat je eerst nog een beveiligingscode zal ontvangen, die je dient in te voeren. De beveiligingscode kan naar je nieuwe e-mail adres worden verstuurd, ter bevestiging.

Gebruik je soms een mobiel apparaat om het via de website te wijzigen? Probeer het dan eens via de webbrowser van een computer en bekabelde internetverbinding.

Misschien heb je software draaien, die toch op een bepaalde manier tegenwerkt / tegenhoud dat dit proces juist verloopt. Je zult deze allemaal eens moeten afsluiten. Dus ook je beveiligingssoftware. Anders Windows Schoon Starten: https://support.microsoft.com/nl-nl/help/929135/how-to-perform-a-clean-boot-in-windows


De persoonlijke informatie vermelden online, als in het openbaar, wordt afgeraden. Ook in een toegevoegde afbeeldingen dus, waarop niet duidelijk is, dat er een foutmelding verschijnt over een ongeldig e-mail adres.


Groetjes.
Bericht 4 van 5 (492 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: e-mail adres wijzigen

EA SPORTS FC Team

Hey @Rietjes1, en @RealSimmor0,

 

Sorry voor de late reactie, was nogal druk de laatste tijd.

 

Maar deze melding kan je ook krijgen wanneer er een ander EA account is met hetzelfde mail adres. Ook dan krijg je te zien dat het mail adres niet OK is. 

 

Je kunt dus proberen om in te loggen met dat mail adres en het mail adres van het account te verwijderen/aan te passen door een ander mail adres in te vullen.

 

Hiervoor kan je ook contact opnemen met onze helpdesk. 

Jason.png
Bericht 5 van 5 (439 Weergaven)

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen