Re: betalingsmanieren

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: betalingsmanieren

★★★★★ Expert

Hallo @EA_Jason,

Ik heb Origin al opnieuw geïnstalleerd en nog steeds hetzelfde. Ook via de Origin website zijn deze grijze vakken aanwezig. Op de plaats waar afbeeldingen en tekst van het spel hoort te staan zie ik zwarte of grijze vlakken. Hoewel deze kort daarna worden getoond, is het lang genoeg om dit te zien. Mijn internetverbinding lijkt snel genoeg te zijn, op andere website kan ik gewoon grotere bestanden downloaden en YouTube video's bekijken.

Op de website van Origin blijf ik alleen maar melding zien dat het aanmelden is mislukt. Als ik de link in het e-mail bericht gebruik waar iemand heeft een reactie heeft geplaatst in de onderwerp, dan wordt er niet gevraagd om in te loggen.

Bericht 11 van 13 (217 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: betalingsmanieren

EA SPORTS FC Team

De grijze vlakken verschijnen eerder, omdat te maken heeft met het laden/bufferen van de content. Een grijs vlak (deel van de lay-out) laadt altijd sneller dan de plaatjes, dat is hoe websites werken. Meestal heb je binnen een seconde, soms wat langer, de plaatjes op jouw scherm.

 

Wanneer het erg lang duurt, kan het aan de cache bestanden liggen van jouw browser of Origin, lees hier hoe de cache van Origin leegt. Een andere mogelijkheid is een trage of onstabiele verbinding en is het aan te raden dat je een ethernet kabel gebruikt van jouw computer/laptop naar de router. 

 

Op het forum ben je al ingelogd, daar zorgen de cookies/cache bestanden van jouw browser voor. Je kunt proberen om jouw wachtwoord te resetten via https://signin.ea.com/p/web2/resetPassword 

Jason.png
Bericht 12 van 13 (214 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: betalingsmanieren

★★★★★ Expert

@EA_Jason,

Dit probleem met de grijze en zwarte vakken die lang genoeg zie voordat de afbeeldingen en tekst worden, zie ik alleen terug op de website en programma van Origin.
Het verwijderen van die bestanden en mappen leveren geen verschil.
Nou wordt ik niet meer vanzelf ingelogd bij Origin programma.

Nog steeds kom ik niet ingelogd op de Origin website, altijd verschijnt de melding: Aanmelden mislukt. Aanmelden momenteel niet mogelijk. Probeer het later opnieuw.

Ik gebruik een bekabelde internet verbinding, hier aan ligt het dus niet, want ik kan gewoon enkele video's op YouTube afspelen.

Ik heb een sterk vermoeden dat deze genoemde problemen bij Origin zelf liggen.

Groeten.

Bericht 13 van 13 (200 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen