accounts samenvoegen

door Yasmine_is_hier
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

accounts samenvoegen

★★★ Newbie

heyyy 

ik heb 2 EA accounts en zou ze willen samenvoegen. op beide accounts heb ik packs. ik he mensen horen zeggen dat je EA dit kan laten doen. is het ook een optie om dit zelf te doen?

Jasmijn

Bericht 1 van 3 (499 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: accounts samenvoegen

Community Manager (retired)

Hey @Yasmine_is_hier ,

 

Ik heb jouw berichtje overgezet vanuit Fifa 20 want ik geloof dat het hier om Sims packs gaat?

 

Zo ja, dan wil ik je vragen onze helpdesk te contacteren zodat ze kunnen zien of ze alles voor je samen kunnen voegen. Je moet wel toegang hebben tot beide accounts hiervoor.

 

Helaas is de Nederlandstalige telefoonlijn op het moment niet beschikbaar. Twitter en Facebook kun je vinden via EAHelp. Zorg ervoor dat ze een vinkje hebben zodat je weet dat het het juiste account is.

 

Dit is hoe je een chat start:

  1. Ga naar https://bit.ly/EAChatSupport en selecteer de Engelse of Amerikaanse vlag
  2. Selecteer chat

Mocht je geen optie hebben tot de chat log dan uit en gebruik de link nogmaals. Vul een naam in waar je comfortabel mee bent tezamen met een andere email waar je toegang tot hebt en druk nogmaals op contactopties en kies chat.

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 2 van 3 (484 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: accounts samenvoegen

★★★★★ Expert
Nee, daarvoor dien je contact op te nemen met de helpdesk, @Yasmine_is_hier. Als dat mogelijk is. Er ziftten ook risico's aan vast.
Je dient met de juiste Origin / EA account zijn aangemeld, als je iets wilt kopen via Origin, omdat deze automatisch daarop worden geactiveerd. Om aanvullende inhoud te kunnen gebruiken, dien je het basisspel te bezitten en die ook op dezelfde Origin / EA account moet zijn geregistreerd.
Zie hier voor meer informatie: https://help.ea.com/nl/help/account/accidental-second-ea-account/

Groetjes.
Bericht 3 van 3 (475 Weergaven)

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen