Re: Welkom! Stel jezelf voor

door DarkBanishing
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Welkom! Stel jezelf voor

EA SPORTS FC Team

origin_news_header_723x250.jpg

 

Welkom bij de Origin community forums!

 

Houd je ook van EA games te spelen en Origin te gebruiken? Ontmoet hier andere speler door iets te delen over jezelf:

 

 

  • Waar kom je vandaan?
  • Wat zijn jouw hobbies?
  • Wat zijn jouw favoriete Origin games?
  • Deel jouw grappigste of raarste game ervaring
  • Wat vind je het beste aan Origin?
  • Noem een feature die je graag wilt zien in Origin
  • Noem een bestaande feature in Origin die wat verbetering kan gebruiken.

 

Wil je iets anders bespreken of delen? Open dan een nieuw onderwerp en tag de spelen door een @ te typen gevolgd door de naam van de speler.

 

Veel plezier!

 

Jason.png
Bericht 1 van 11 (1.479 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Welkom! Stel jezelf voor

[ Bewerkt ]

Hey!

 

Zal ik maar als eerste gaan?

Ik ben Phantomlover1717! Sinds een paar jaar help ik mee op de Answer HQ forums.

Met name ben ik te vinden in de Engelse The Sims 4 forums. Waar ik ook Hero ben geworden. Nu er ook een Nederlands forum is ga ik proberen ook Nederlandse spelers te helpen!

Mijn hobbies zijn films en series kijken, en natuurlijk voor de hand liggend gamen. De games die ik op Origin graag speel zijn The Sims 4, Mass Effect Andromeda en Plants vs Zombies.

Tevens speel ik ook een hoop niet Origin games, zoals Assassins Creed Syndicate en GTA V.

In GTA V speel ik vaak met een groep mensen, een van deze personen maakt graag foto's en filmpjes in game. En op een mooie dag waren we foto's van de crew aan het maken met een paar mooie wagens. Echter betekend in game foto's maken dat je veel stil moet staan, en ook veel moet herpositioneren. Vaak net je ene been een haar naar voren, wat best moeilijk is met een toetsenbord! En als dit een grote groep mensen is dan moet je vaak even wachten. Dit zorgt voor een hele serieuze sfeer waarbij we zeer geconcentreerd aanwijzingen geven en opvolgen. Echter toen ik anders moest gaan staan drukte ik per ongeluk op alle verkeerde knoppen.

Ik sloeg de fotograaf, hopte naar achter en ging "boos" in zijn auto zitten. Ik gleed bijna van mijn stoel van het lachen daarna. De serieuze sfeer was natuurlijk volledig weg en iedereen lag in een deuk van het lachen.

Uiteraard zijn hier ook foto's van gemaakt!

DFyPaqcXYAQb9DG.jpg

(foto's zijn van VarneonOfficial)  

 

Wat ik fijn aan Origin vind is de mogelijkheid om games te giften, maar Origin heeft ook eens in de zoveel tijd een goede sale met hoge kortingen. Maar ik zou toch inmiddels wel graag eens iets met die 'Origin Points' gaan doen!

 

@EA_Jason zou je, jezelf niet ook willen voorstellen?

 


----------------

Answers HQ Guardian

do not work for EA

 

Bericht 2 van 11 (1.466 Weergaven)

Re: Welkom! Stel jezelf voor

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

Hey iedereen, ik ben Jason!

 

Ik werkte al enkele jaren voor EA als Game Advisor maar sinds kort heb ik de stap overgemaakt naar Community.

 

Mijn eerste 'echte' baan was toen ik op mijn 21ste verhuisde naar London om met de PlayStation Community te werken en ik vond het geweldig. Vooral het moment toen ik als jonge 21 jarige Jason op Piccadilly Circus stond, moederziel alleen beginnend aan een groots avontuur is iets dat ik nooit zal vergeten. Toen ik hoorde dat er een Nederlands AHQ forum aan kwam solliciteerde ik direct.

 

Gamen is natuurlijk een hobby van mij (ik werk tenslotte in de games industrie) en binnen EA heb ik veel geweldige games mogen spelen. Een van mijn favoriete EA spellen moet wel de single player zijn van Titanfall 2. De (spoiler alert) phase shift ability in de latere levels is simpelweg geweldig. Verder speel ik ook Battlefield 1 op de PS4, FIFA 18 op mijn Switch en ik ben recent begonnen aan Mass Effect Andromeda op de PC. 

 

noorderlicht.jpg

Dit is een foto van het noorderlicht in Ierland. 

  

Mijn ander hobbies zijn fotografie, fietsen (ik mag in Ierland wonen, maar ik blijf een Nederlander), ik probeer zo veel mogelijk te reizen en de wereld te zien, koken is een andere passie van mij aangezien ik jarenlang kok ben geweest en in mijn pauzes ben ik aan het poolen of tafeltennissen. 

 

Origin vind ik geweldig. De nieuwste games zijn binnen enkele tellen aan te schaffen, er is een FPS counter, een groot aanbod aan retro games, gratis "On The House" games en zelf non-Ea games zijn te krijgen. Er is een functie die ik graag in Origin wil zien en dat is om de Gift optie te gebruiken voor kinderaccounts. Op dit moment zijn de spellen voor kinderaccounts alleen beschikbaar in de winkel. De games aanschaffen via Origin is wat gebruiksvriendelijker.

 

Bedankt voor de tag @Phantomlover1717, misschien willen @Gwyndolium en @PenguinMacho zich ook voorstellen?

Jason.png
Bericht 3 van 11 (1.451 Weergaven)

Re: Welkom! Stel jezelf voor

[ Bewerkt ]
★★ Pro

Waarom ook niet! 

 

Ik ben gwyndolium maar sta voornamelijk bekend onder de naam Strawberry. Oorspronkelijk het het hoge noorden in Friesland ben ik onlangs verhuisd en begonnen aan mijn eerste echte baan na mijn studie. Je kent mij misschien van de andere boards van Fifa en Origin waar ik graag een handje help als ik even wat vrije tijd heb. 

 

Qua hobbies ben ik voornamelijk een erg grote fan van reizen. Elk jaar probeer ik minimaal 1-2 nieuwe landen te bezoeken om zo nieuwe ervaringen op te doen, nieuwe gerechten te proberen maar voornamelijk om nieuwe culturen te ervaren. Vaak ga ik dan ook niet naar de toeristische gebieden maar naar plekken waar weinig toeristen komen of buiten de vakantie seizoenen zodat ik wat kan eten met de locals of ze meer in hun natuurlijke omgeving kan zien. Daarnaast ben ik ook een erg grote fan van esports en kijk ik graag naar games zoals League of Legends, Hearthstone, Rocket League en Fifa op Twitch. Hopelijk gaat de nieuwe 5v5 Battlefield One modus ook Esports play zien op het grote scherm.

 

Als zij hobby heb ik tijdens mijn studie enkele jaren commentaar gedaan voor de Dutch College Leauge, dit was een esports programma waarbij we League of Legends toernooien uitzendde via Fox Sports en Twitch. Dit was een super toffe ervaring om mee te maken en wie weet kan ik in de toekomst hetzelfde doen voor Fifa?

 

Wat ik het tofste vind aan Origin is dat alles gewoon makkelijk bij elkaar is en dat ik niet telkens opnieuw een key in hoef te vullen. Ik kan op elke computer inloggen en mijn games zijn altijd daar. De downloadspeeds zijn erg fijn en ik probeer ook elke maand de game on the house te pakken te krijgen! Deze zijn vaak erg gaaf! Op het moment kijk ik erg uit naar Star Wars Battlefront 2 en de dogs and cats uitbreiding voor de Sims 4 en ben ik bezig met de Journey in Fifa 18. 

 

Een feature die ik graag zou willen zien op Origin is een manier om als ouder jouw kind een game te kunnen giften zodat zij ook gebruik kunnen maken van de Origin store. Ik zie hier veel mensen moeite mee hebben en ik denk dat het een goede feature zou zijn. Ook de offline mode lijkt wat problemen te hebben voor sommigen die op reis zijn wat nog wel een verbetering kan gebruiken. Verder ben ik er erg blij mee!

Bericht 4 van 11 (1.432 Weergaven)

Re: Welkom! Stel jezelf voor

★★★★ Apprentice

Hoi ik ben Danny, kom uit Amsterdam speel videogames en drink graag bier 

 

Maar dat weet je ook al Tongue out hihi 

 

Oh, en ik doe youtube !

https://www.youtube.com/c/DANNYonPC

Bericht 5 van 11 (1.422 Weergaven)

Re: Welkom! Stel jezelf voor

Hero

Ik post op EA-forums sinds kort nadat ik de eerste Mass Effect heb uitgespeeld. Ik ging vroeger regelmatig naar het forum van BioWare om technische problemen te proberen verhelpen. Ik heb daar zelf ook veel bijgeleerd over computerhardware van forumlid Gorath, die tot kort ook hier op AHQ actief was. Nadat het subforum op de site van BioWare werd gesloten en doorverwees naar AHQ, ben ik hier lid geworden en kort erna uitgenodigd voor het Hero-programma.

 

Momenteel speel ik Mario + Rabbids, Divinity: Original Sin 2, en vanalles op Super Nintendo Classic Mini. (Ik ben geen scalper, ik speel echt op dat ding!) Af en toe maak ik een rollercoaster in Planet Coaster. (Dit is een recente.)

 



CCP Hero Banner - Red.png


Bericht 6 van 11 (1.414 Weergaven)

Re: Welkom! Stel jezelf voor

EA SPORTS FC Team

Welkom iedereen!

 

@Fred_vdp Ik speel op dit moment ook Mario + Rabbids en vind het spel geweldig. Het spel ziet er best wel kort uit maar ik ben al meer dan 25 uur aan het spelen en nog lang niet klaar.

 

Mijn zus, een totale non gamer, heeft de SNES Mini kunnen scoren om de oude games te spelen waar ik super jaloers op ben. Tijdens de kerst ga ik even langs om Zelda bij haar te spelen :D

Jason.png
Bericht 7 van 11 (1.408 Weergaven)

Re: Welkom! Stel jezelf voor

[ Bewerkt ]

Dag allen

 

Ik ben DarkBanshing, afkomstig uit het gezellige Limburg in Vlaanderen (België).

Aangezien gamen één van mijn voornaamste hobby's is, is het nogal logisch dat ik uiteindelijk hier verzeild ben geraakt op het EA answer HQ forum. Standard smile

Met het opsommen van mijn favoriete games ga ik niet beginnen omdat deze te lang zou zijn (al actief bezig met gamen sinds de late jaren tachtig) Large smile

Het vermelden waard zijn wel mijn favoriete EA games: Dead Space triologie, Star Wars Battlefront 1 + 2.

De dragon age en mass effect games verdienen ook een speciaal plaatsje in mijn gamershart en Battlefield 1 verdient zeker ook een eervolle vermelding.

Gamen doe ik vooral op de PC, maar van een goeie ouwe PS 1 en 2 game ben ik zeker niet vies.

Binnen de EA community ben ik vooral bezig met "origin technical issues".

Buiten gamen geniet ik nog van lezen en films zien. Vooral het Star Wars universum kan mij mateloos boeien (zowel films, series als boeken kan ik meerdere keren verslinden Standard smile). Naast Star Wars kan ook de wereld van Midden Aarde van Tolkien mij boeien.

Ook gevechtssporten zoals jujitsu en karate boeien mij enorm (al ongeveer tien jaar ervaring met verschillende gevechtssporten).

Voor de rest heb ik ook een interesse in PC hardware en diverse Linux distributies (voornamelijk Debian gebaseerd). Mijn droom is dan ook dat EA ooit zijn games op Linux zal uitbrengen zodat ik eindelijk "Flawed Windows" links kan laten liggen Wink

 

 

Bericht 8 van 11 (1.379 Weergaven)

Re: Welkom! Stel jezelf voor

★ Novice

Hallo,

Ik ben op zoek naar maten voor mijn Fifa 18 ploeg Flanders Lions.

Of ik wil me aansluiten bij een gelijkaardige ploeg - volgens melding in het spel zou Flemish Lions al bestaan?

 

Groeten,

D

Bericht 9 van 11 (1.314 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Welkom! Stel jezelf voor

★ Novice

Hi Jason,

Ik probeer een ploeg te maken of aan te sluiten bij een ploeg, maar ik heb momenteel nog geen EA / Origin vrienden. Vroeger veel gegamed, maar zelden online.

Wat raad je me aan om iemand te vinden om bij mijn ploeg aan te sluiten of een ploeg te vinden waarbij ik kan aansluiten én echt spelen in Fifa '18 ?

Alvast bedankt

D

Bericht 10 van 11 (1.309 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen