Re: Welk email adres is aan het account van mijn kind gekoppeld?

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Welk email adres is aan het account van mijn kind gekoppeld?

★★★ Newbie

Mijn kind weet niet meer welk email adres aan haar account gekoppeld zit en heeft dat nodig om een gekochte uitbreiding van Simms te installeren via de game store Fanatical. Hoe komt ze achter het gekoppelde email adres van haar account?

 

Ze kan dit niet zelf checken, in haar instellingen. Haar account is aan mijn (ouder) email gekoppeld. Ik heb daar ooit een email over ontvangen. Echter, ik heb geen EA account en na het aanmaken van een EA account op het genoemde email adres zie ik geen gekoppelde accounts.

 

  • Ik ben geholpen met een koppeling tussen mijn account en dat van mijn kind, zodat ik de instellingen kan inzien, of
  • Jullie kunnen mij helpen door het gekoppelde email adres van mijn kind´s account te geven.

Ik hoop dat jullie kunnen helpen.

Bericht 1 van 5 (1.020 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Welk email adres is aan het account van mijn kind gekoppeld?

[ Bewerkt ]
Community Manager (retired)

Hey @Legan23,

Bedankt voor het berichtje voor jouw dochter. Kinder accounts die aan een ouder account gekoppeld zitten hebben op zichzelf geen email adres en loggen in met hun gebruikersnaam.

Kun je eens zien of het inloggen met de gebruikersnaam wel werkt via Origin?

 

Ze zal niet in kunnen loggen met haar Origin op andere websites of game stores (ook niet aan te raden) maar kan wel gekochte game codes van uitbreidingen verzilveren op haar account via Origin zelf.


- EA_Neil

Neil.png
Bericht 2 van 5 (1.013 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Welk email adres is aan het account van mijn kind gekoppeld?

★★★ Newbie

Hi, dank voor je snelle antwoord. Duidelijk wat je zegt.

De site waar mijn kind een extensie voor de Sims heeft gekocht is: https://www.fanatical.com

Na afrekenen kan je de sleutel inwisselen

Fanatic gekocht product.JPG

Activeer op Origin geeft een EA inlogscherm

EA login.JPG

Waar een email adres ingevoerd moet worden en de login naam van EA niet werkt.

 

De verkoop site geeft geen sleutel om via Origin zelf in te loggen, maar alleen bovengenoemde optie.

 

Kan je ons helpen?

Bericht 3 van 5 (1.002 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Welk email adres is aan het account van mijn kind gekoppeld?

Community Manager (retired)
Hey @Legan23,

Ik ben bang dat een kinder account niet via een winkel portaal in zal kunnen loggen omdat een minderjarig account niet online kan. Ze kunnen enkel zelf codes verzilveren voor de uitbreiding op hun account.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 4 van 5 (1.000 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Welk email adres is aan het account van mijn kind gekoppeld?

★★★★★ Expert
Hallo @Legan23,

De kinderaccounts zijn gekoppeld aan de Origin / EA account van hun ouders / verzorgers, die van te voren een eigen Origin / EA account hebben aangemaakt hiervoor.
De kinderaccounts kunnen niet aanmelden met een e-mail adres, maar met met een (openbaar) identiteit / gebruikersnaam. Dat is alleen mogelijk bij de Origin cliënt.
Ze hebben geen toegang tot online functies, waardoor ze niet kunnen kopen via Origin, (spel)functies voor meerdere spelers kunnen gebruiken, De Sims 4 Galerij en aanmelden op de websites van EA.
Indien zij een product willen kopen, dan dient via een (online) winkel te gebeuren. Deze winkels zullen je meestal een DVD-doosje meegeven, waarin de productcode staat, die je dient te verzilveren / registreren op diens eigen kinderaccount. Andere (online) winkels kunnen je deze productcode versturen via e-mail of de instructies hoe je hieraan komt.

Een gebruiker met een leeftijd onder de 18 jaren, komt automatisch in aanraking voor een kinderaccount.

Wordt er via Origin gekocht, dan zal er geen productcode hoeven worden ingevuld, maar de aankoop wordt automatisch gekoppeld aan het Origin / EA account, waarmee dit product werd gekocht.

Controleer of de e-mail berichten soms niet zijn terechtgekomen in de mappen voor de afhandeling van ongewenste e-mail, in plaats van je Postvak In.
Mocht er onduidelijk zijn met het krijgen of invullen van de productcode, dan zal je contact opnemen met deze winkel voor een oplossing.

Voor het gebruik van aanvullende inhoud, is het basisspel vereist. Het basisspel dient op dezelfde Origin / EA account geregistreerd staan.
De productcodes zijn eenmalig te gebruiken, worden blijven na zijn geregistreerd / verzilverd gekoppeld aan het betreffende Origin / EA account.
Tweedehands gekochte of gekregen producten zijn dus niet nogmaals de te gebruiken.

Hier vind je de erkende winkels voor PC: https://help.ea.com/nl-nl/help/faq/where-to-buy-ea-games-v2/#trusted

De systeemeisen voor De Sims 4 (basisspel, normale (64-bit) versie): https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4#store-page-section-requirements

Groetjes.
Bericht 5 van 5 (998 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen