Voeg alsjeblieft origin achievements toe

door Thijminecraft02
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Voeg alsjeblieft origin achievements toe

★★ Guide

Aangezien hetzelfde account gebruikt wordt. En installaties van origin zijn zichtbaar in EA Desktop zichtbaar zijn, zou het fijn als je ook origin achievements kan halen in EA Desktop.

Bericht 1 van 5 (1.553 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Voeg alsjeblieft origin achievements toe

Community Manager (retired)
Hey @Thijminecraft02,

Bedankt voor je toffe suggestie! Dit is inderdaad geen slecht idee. Ik zal zien wat ik door kan geven voor je. Het kan helaas nog wel even duren voordat achievements een ding worden of over gezet worden omdat het programma nog in Beta is maar grote kans dat er vanzelf wel iets komt om te verzamelen of vrij te spelen.

- EA_Neil
Neil.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 5 (1.543 Weergaven)

Alle reacties

Re: Voeg alsjeblieft origin achievements toe

Community Manager (retired)
Hey @Thijminecraft02,

Bedankt voor je toffe suggestie! Dit is inderdaad geen slecht idee. Ik zal zien wat ik door kan geven voor je. Het kan helaas nog wel even duren voordat achievements een ding worden of over gezet worden omdat het programma nog in Beta is maar grote kans dat er vanzelf wel iets komt om te verzamelen of vrij te spelen.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 2 van 5 (1.544 Weergaven)

Re: Voeg alsjeblieft origin achievements toe

★★ Guide
@EA_Neil Fijn om te horen! Standard smile
Bericht 3 van 5 (1.536 Weergaven)

Re: Voeg alsjeblieft origin achievements toe

Community Manager (retired)
@Thijminecraft02,

Dit gaat mogelijk nog even duren want we willen de rest eerst goed hebben werken voordat we aan de leukere dingen gaan werken (want wie houd er niet van achievements). EA Destop is uiteraard de toekomst voor ons platform dus dat moet eerst helemaal goed werken voor al onze games op PC Standard smile

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 4 van 5 (1.531 Weergaven)

Re: Voeg alsjeblieft origin achievements toe

Community Manager
Hey @Thijminecraft02,

Inmiddels zijn de achievements toegevoegd aan de EA app! Happy days! Standard smile
EA_LeeuwAHQ
Bericht 5 van 5 (889 Weergaven)

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help