Videokaart ondersteund het spel niet

door Ooijtje
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Videokaart ondersteund het spel niet

★★★ Newbie

Als ik mijn sims 4 spel probeer te openen komt er te staan: 

 

Opstarten niet mogelijk: De Sims 4 draait niet op de videokaart van dit systeem. Controleer of de videokaart aan de minimale specificaties voldoet en of de nieuwste videodrivers geïnstalleerd zijn.

 

Wat kan ik doen?

Bericht 1 van 6 (1.354 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Videokaart ondersteund het spel niet

EA SPORTS FC Team

Is dit de enige videokaart die je in jouw desktop hebt? Deze videokaart is namelijk niet krachtig genoeg om De Sims 4 te kunnen draaien. 

 

De HD G33 is een interne chipset en via de handleiding die ik je stuurde kan je een andere videokaart kiezen als je een andere videokaart hebt. Dit is niet alleen voor laptops maar ook voor desktops. 

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 4 van 6 (1.462 Weergaven)

Alle reacties

Re: Videokaart ondersteund het spel niet

EA SPORTS FC Team

Je kunt de computer dwingen om de videokaart te gebruiken in plaats van de chipset. In het volgende artikel kan je lezen hoe je dit doet:

 

https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/INFO-How-to-s-bekende-problemen-amp-FAQ/m-p/6366527#o...

Jason.png
Bericht 2 van 6 (1.345 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Videokaart ondersteund het spel niet

★★★ Newbie

Hallo,

 

Ten eerste bedankt voor je reactie. Ik heb alleen geen laptop maar een desktop. Mijn videokaart is een Intel(R) HD G33. Heb je hier misschien nog tips voor?

Bericht 3 van 6 (1.338 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Videokaart ondersteund het spel niet

EA SPORTS FC Team

Is dit de enige videokaart die je in jouw desktop hebt? Deze videokaart is namelijk niet krachtig genoeg om De Sims 4 te kunnen draaien. 

 

De HD G33 is een interne chipset en via de handleiding die ik je stuurde kan je een andere videokaart kiezen als je een andere videokaart hebt. Dit is niet alleen voor laptops maar ook voor desktops. 

Jason.png
Bericht 4 van 6 (1.463 Weergaven)

Re: Videokaart ondersteund het spel niet

★★★ Newbie

bij mij is het heel anders. ik kan me sims gerust opstarten maar als ik een huishouden maak en de volgende dag weer sims wil spelen dan is alles verwijdert! dan krijg ik steeds het melding videokaart ondersteund niet meer. en er is ook een probleem met mijn sims 4 galerij,ik kan niks opslaan ik kan geen andere mensen de creaties bekijken! ik ben helemaal er klaar mee met dit soort problemen met de sims! weet iemand hoe ik deze twee problemen kan oplossen?

 

Bericht 5 van 6 (1.003 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Videokaart ondersteund het spel niet

EA SPORTS FC Team

Op de PC @Nazra66?

 

Je kunt namelijk op jouw toetsenbord het Windows logo ingedrukt houden en op de E klikken, ga daarna naar Mijn documenten > Electronic Arts.

 

Klik daar met de rechtermuisknop op De Sims 4 en kies voor Eigenschappen, zorg ervoor dat "Alleen lezen" niet aangevinkt staat en druk op Toepassen. 

Jason.png
Bericht 6 van 6 (997 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen