The godfather 1-2 remasterd

door crazyshooter19
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

The godfather 1-2 remasterd

★★★ Newbie

Goedenavond allemaal,

 

ik zat laatst door mijn games heen te gaan en stuiten toen vanwege mafia 1 remaster wat er aan komt in september op, The godfather 1 en 2 mijn vraag is nu hoe gaaf zou het zijn als van deze delen een remake/remaster van zou uit komen of een deeltje 3?

 

ik ben benieuwd na jullie mening en of

EA hier dan iets mee gaat doen bij genoeg animo 

Bericht 1 van 3 (358 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: The godfather 1-2 remasterd

EA SPORTS FC Team

Goedemiddag @crazyshooter19,

 

We hebben de laatste tijd wel meerdere remasters gemaakt van oudere spellen, zoals Command & Conquer en we hebben zelfs een nieuwe Skate aangekondigd. 

 

Ik kan alleen geen beloftes makes dat dit gaat gebeuren en ik weet zelf ook niet of er iets aan zit te komen. Het enige wat je kunt doen onze officiële kanalen in de gaten houden om te zien of er iets aangekondigd wordt.

 

Dit topic zal ik in de gaten houden om te zien of er meer animo voor is Standard smile

Jason.png
Bericht 2 van 3 (341 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: The godfather 1-2 remasterd

★★★★★ Expert
Van de derde deel van deze film hebben ze geen spel gemaakt, @crazyshooter19, @EA_Jason. Dat is jammer. Of dat gaat gebeuren, ligt bij de licentiehouders. Vorige delen zijn niet eens beschikbaar op Origin.
Van het "collega spel" is inderdaad een vernieuwde uitgave binnenkort beschikbaar. Dit is best snel. Bij het tweede en derde deel diende weinig te gebeuren, om beide spellen te vernieuwen.
Eerste deel waaraan duidelijk meer tijd is genomen, om deze te vernieuwen, is wel flink veranderd, andere acteurs en afwijkende beelden. Het gevoel lijkt zijn verdwenen, zeker als je dit spel wel eerder had gespeeld.

Groetjes.
Bericht 3 van 3 (273 Weergaven)

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen