Spel gekocht, maar origin geeft aan van niet

door _Sander_Engelen2
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Spel gekocht, maar origin geeft aan van niet

★★★ Newbie

Ik heb een probleem. Ik heb daarnet de Sims 4: Middelbare School Leven aangekocht met een code en deze verzilverd op Origin. Toen ik op 'downloaden' klikte kreeg ik een downloadfout. Ik ging tussen mijn uitbereidingspakketten zien op origin om opnieuw te proberen, maar daar stond dat ik het zogezegd nog niet had aangekocht, terwijl mijn spel zelf aangeeft dat ik het juist weer wel bezit. 

 

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan fixen? Ik ga namelijk niet twee keer betalen voor een spel.

Alvast bedankt!

Bericht 1 van 3 (1.030 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Spel gekocht, maar origin geeft aan van niet

[ Bewerkt ]
Champion

Hey @_Sander_Engelen2 ,

 

Als je een rode cirkel met daarin een uitroepteken bij je pakket aantreft en wel al je code hebt kunnen verzilveren, kan je het beste even contact opnemen met de klantondersteuning. Zij kunnen je vast en zeker verder helpen.

Meer informatie vind je in deze link: https://bit.ly/EA-Ondersteuning

 

Veel succes.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


In thread bekijken

Bericht 3 van 3 (1.014 Weergaven)

Alle reacties

Re: Spel gekocht, maar origin geeft aan van niet

★★★★★ Expert
Kan je een schermafdruk van deze foutmelding maken, als een afbeeldingsbestandstype opslaan en daarna als een bijlage toevoegen bij je reactie , @_Sander_Engelen2?

De Origin cliënt eens opnieuw laten starten. Je helemaal afmelden, een paar minuten wachten en daarna je weer aanmelden met de juiste Origin / EA account. Tevens de cache van de Origin cliënt gaan leegmaken en De Sims 4 laten repareren via de Origin cliënt.


Groetjes.
Bericht 2 van 3 (1.022 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Spel gekocht, maar origin geeft aan van niet

[ Bewerkt ]
Champion

Hey @_Sander_Engelen2 ,

 

Als je een rode cirkel met daarin een uitroepteken bij je pakket aantreft en wel al je code hebt kunnen verzilveren, kan je het beste even contact opnemen met de klantondersteuning. Zij kunnen je vast en zeker verder helpen.

Meer informatie vind je in deze link: https://bit.ly/EA-Ondersteuning

 

Veel succes.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 3 van 3 (1.015 Weergaven)

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen