Re: Sins 4 probleem

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Sins 4 probleem

★★★ Newbie

Ik heb vorig jaar de Sims 4 gekocht. Alleen heb ik mijn Sims 4 perongeluk op mijn id gezet. Ik wou graag de Sims 4 op mijn email hebben staan, want dan kan ik online spelen. Maar het probleem is dat ik de code van de sims 4 niet vaker dan 1 keer kan gebruiken. Dus mijn vraag is: zouden jullie er voor kunnen zorgen om mijn sims 4 op mijn email te krijgen? Zo ja dat zou ik heel fijn vinden.

Bericht 1 van 6 (624 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Sins 4 probleem

★★★★★ Expert
Je kan De Sims 4 niet online spelen, het spel heeft geen ondersteuning voor meerdere spelers om online te kunnen spelen, @djuulx.
Met een kinderaccount hebt je geen toegang tot de online functies.

Zijn de ID en e-mail adres dan niet gekoppeld aan hetzelfde EA / Origin account?

Je dient bij de juiste EA / Origin account zijn aangemeld voordat je het product gaat kopen via Origin of de betreffende productcode ervan gaat verzilveren / registeren.

Het overzetten en samenvoegen van meerdere EA / Origin accounts zal gaan door contact opnemen met de helpdesk. Ook of het mogelijk is.
Er zijn risico's aan verbonden bij de laatste genoemde. Het kan mislukken, daardoor kan je (of een deel van) jouw producten en/of gegevens op jouw EA / Origin account(s) kwijtraken.
Meer informatie hierover, is te lezen in dit helpartikel: https://help.ea.com/nl-nl/help/account/linking-accounts-and-persona-transfers


Vanwege de minder leuke situatie die wereldwijd plaatsvind, is de Nederlandstalige helpdesk gesloten. Je zal dit gaan doen via de Engelstalige chat.
Ga naar https://help.ea.com/nl-nl/contact-us/new/ toe.
Alle gegevens invullen.
Regio op "United States" instellen.
Begin dan de chat in het Engels.


Laat je nog weten of het hiermee is gelukt?

Groetjes.

In thread bekijken

Bericht 2 van 6 (609 Weergaven)

Alle reacties

Re: Sins 4 probleem

★★★★★ Expert
Je kan De Sims 4 niet online spelen, het spel heeft geen ondersteuning voor meerdere spelers om online te kunnen spelen, @djuulx.
Met een kinderaccount hebt je geen toegang tot de online functies.

Zijn de ID en e-mail adres dan niet gekoppeld aan hetzelfde EA / Origin account?

Je dient bij de juiste EA / Origin account zijn aangemeld voordat je het product gaat kopen via Origin of de betreffende productcode ervan gaat verzilveren / registeren.

Het overzetten en samenvoegen van meerdere EA / Origin accounts zal gaan door contact opnemen met de helpdesk. Ook of het mogelijk is.
Er zijn risico's aan verbonden bij de laatste genoemde. Het kan mislukken, daardoor kan je (of een deel van) jouw producten en/of gegevens op jouw EA / Origin account(s) kwijtraken.
Meer informatie hierover, is te lezen in dit helpartikel: https://help.ea.com/nl-nl/help/account/linking-accounts-and-persona-transfers


Vanwege de minder leuke situatie die wereldwijd plaatsvind, is de Nederlandstalige helpdesk gesloten. Je zal dit gaan doen via de Engelstalige chat.
Ga naar https://help.ea.com/nl-nl/contact-us/new/ toe.
Alle gegevens invullen.
Regio op "United States" instellen.
Begin dan de chat in het Engels.


Laat je nog weten of het hiermee is gelukt?

Groetjes.
Bericht 2 van 6 (610 Weergaven)

Re: Sins 4 probleem

★★★ Newbie

hallo 

ik speel al heel lang sims 4 op mijn playstation 4 en laatst had ik een nieuwe laptop gekocht en dan kon ik het ook daarop doen en nu heb ik wel met hetzelfde origin acc ingelogt alleen ik weet niet hoe ik mijn packs van mijn playstation naar mijn laptop kan zetten 

 

pls help mij!!!

Bericht 3 van 6 (484 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sins 4 probleem

★★★★★ Expert
Dat is niet mogelijk, @pepperouwens. Als je ze op de computer wilt spelen dan dien je ze opnieuw te kopen daarvoor. Elk platform is gescheiden.
Voordat je dat gaat doen, dien je eerst te controleren of de computer wel geschikt is.

De systeemeisen voor De Sims 4 (basisspel, normale versie): https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4#store-page-section-requirements
Uitbreidingen en aanvullingen hebben weer hun eigen systeemeisen.


Groetjes.
Bericht 4 van 6 (483 Weergaven)

Re: Sins 4 probleem

★★★ Newbie

hallo 

ik speel al heel lang sims 4 op mijn playstation 4 en laatst had ik een nieuwe laptop gekocht en dan kon ik het ook daarop doen en nu heb ik wel met hetzelfde origin acc ingelogt alleen ik weet niet hoe ik mijn packs van mijn playstation naar mijn laptop kan zetten 

 

pls help mij!!!

Bericht 5 van 6 (478 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sins 4 probleem

★★★★★ Expert
Dezelfde vraag herhalen is niet nodig, @pepperouwens.
Zie dus mijn eerdere reactie.

Groetjes.
Bericht 6 van 6 (470 Weergaven)

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen