Sims werkt niet meer

door mirthewubs
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Sims werkt niet meer

★★★ Newbie

Hallo allemaal.

Ik heb laatst de Sims gekocht, -nadat ik de proefversie op Origin gespeeld heb- en geïnstalleerd via Origin. Nu zegt Origin dat ik de Sims moet kopen, omdat de proefversie is afgelopen, terwijl ik de Sims wel gewoon gekocht heb! Weet iemand hoe dit opgelost kan worden?

Bericht 1 van 2 (407 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Sims werkt niet meer

EA SPORTS FC Team

Hallo @mirthewubs,

 

Waarschijnlijk heb je De Sims 4 gekoppeld aan een ander EA account. Als De Sims 4 op jouw account staat, kan je het spel direct terugvinden in jouw gamebibliotheek. 

 

Als je niet meer weet op welk account De Sims 4 staat, neem dan telefonisch contact op met onze Helpdesk en houdt de productcode bij de hand. Aan de hand van de code kunnen ze terugvinden op welk account De Sims 4 staat. 

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (668 Weergaven)

Alle reacties

Re: Sims werkt niet meer

EA SPORTS FC Team

Hallo @mirthewubs,

 

Waarschijnlijk heb je De Sims 4 gekoppeld aan een ander EA account. Als De Sims 4 op jouw account staat, kan je het spel direct terugvinden in jouw gamebibliotheek. 

 

Als je niet meer weet op welk account De Sims 4 staat, neem dan telefonisch contact op met onze Helpdesk en houdt de productcode bij de hand. Aan de hand van de code kunnen ze terugvinden op welk account De Sims 4 staat. 

Jason.png
Bericht 2 van 2 (669 Weergaven)

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen