Sims op nieuwe laptop

door Kaitlinn2015
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Sims op nieuwe laptop

★★★ Newbie

Ik heb een paar jaar geleden De Sims 4 gespeeld op mijn oude laptop, maar nu wil ik het weer gaan spelen op mijn nieuwe laptop. Maar als ik inlog op mijn Origin account staat De Sims 4 niet in mijn gamebibliotheek. Ik wou de code die bij de cd zat intypen maar toen gaf die aan dat hij al was gebruikt.. Hoe moet ik dit oplossen?

Bericht 1 van 4 (278 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims op nieuwe laptop

★★★★★ Expert
Dan zul je met de verkeerde EA / Origin account zijn aangemeld, @Kaitlinn2015.

Productcodes kunnen slechts eenmalig worden gebruikt en worden gekoppeld aan de EA / Origin account waarmee ze zijn geregistreerd / verzilverd.

Cache van de Origin cliënt leegmaken: https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/

Zorg dat alle filters in je spelbibliotheek zijn gewist.

Nagaan dat je verbonden bent met het internet en de Origin cliënt toegang heeft / krijgt tot het internet.

Staat De Sims 4 bij je "Bestellingsgeschiedenis" vermeld?: https://myaccount.ea.com/cp-ui/orderhistory/index


Onderwerp zou hier thuishoren: https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/bd-p/the-sims-4-technical-issues-nl


Groetjes.
Bericht 2 van 4 (261 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims op nieuwe laptop

★★★ Newbie

Moet je deze stappen ondernemen op je ouder computer of op je nieuwe? 
Moet je het spel eerst verwijderen op je oude computer? 
Ik ben namelijk bang als ik dit doe en het lukt niet dat ik het spel dan helemaal niet meer kan spelen.. 
Alvast bedankt voor je antwoord!

Bericht 3 van 4 (237 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims op nieuwe laptop

★★★★★ Expert
Het verzilveren / registreren van een productcode kan op elke computer, waarop de Origin cliënt kan draaien, @Eloisevhw.
Je kan dit later ook doen op een nieuwe computer.
Je dient alleen op te letten dan je van te voren met de juiste Origin / EA account bent aangemeld.
Verzilverde / geregistreerde productcodes zijn namelijk gekoppeld aan de Origin / EA account waarmee dat is gedaan en de gegevens worden online opgeslagen.

Je kan gerust De Sims 4 (en elk ander Origin spel) nogmaals installeren op een andere computer. Je kan alleen niet met dezelfde Origin / EA account op hetzelfde moment zijn aangemeld. Er zal een melding verschijnen, als je dit doet.
Je hoeft dus niet op de ene computer het spel verwijderen, om met de andere computer ook te kunnen spelen. De spelvoortgang is gemaakt op de ene computer zul je niet terugvinden op de andere computer. Dit is ook omgekeerd zo.


Groetjes.
Bericht 4 van 4 (232 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen