Re: Sims landelijk leven

door EA_Neil
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Sims landelijk leven

★ Novice

ja hier het zelfde probleem en kan mijn bestelling die nog in verwerking is zoals het er staat niet annuleren omdat ik met ideal heb betaald... dus gaat me een hoop geld kosten anders.. kan ook met niemand van ea contact opnemen niks doet het... 

Bericht 11 van 13 (1.007 Weergaven)
0 Kudos

Re: Sims landelijk leven

★★★★★ Expert
De Sims 4 heeft een eigen forumtak, waar dit onderwerp beter zal thuishoren: https://answers.ea.com/t5/De-Sims-4/bd-p/the-sims-4-technical-issues-nl


Je zal moeten wachten op de datum en tijd die je kan terugvinden op de webpagina van het product, om deze te kunnen gebruiken, @Leetje65, @1985rochella.
Dat is 19:00, @hoimarit03.
Heb je de Origin cliënt al een opnieuw gestart? Mogelijk zal je volledig afmelden en een paar minuten wachten. Daarna je weer aanmelden, vanzelfsprekend met de juiste Origin/ EA account.

Verwijder alle aangepaste inhoud eerst en repareer daarna De Sims 4 via de Origin cliënt. @niezel04
Dat dien eigenlijk altijd te doen bij de installatie van nieuwe aanvullende inhoud als het bijwerken van De Sims 4.
Ook de items gevonden in de Galerij kunnen voor problemen zorgen.

De Origin cliënt eens opnieuw starten, @ladivamarie1.
Lees dit helpartikel, hoe je de cache van de Origin cliënt kan leegmaken: https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
Je hoef deze nier opnieuw te kopen, dat zou niet mogelijk zijn als je het product al hebt gekocht.

Wacht tot de aankoop / bestelling is verwerkt, @Dedaisy88. Als je via Origin koopt, kan het verwerken hiervan tot wel 36 uren duren.
Omdat meerdere mensen hun producten online zullen doen, kan het beteken dat het wat langer duurt dan normaal.
Het contact opnemen met de helpdesk gaat via de Engelstalige chat, omdat de Nederlandstalige (telefonische) helpdesk nog steeds gesloten is: https://help.ea.com/en/contact-us/ Zorg jouw regio op "United States" is ingesteld en dan alle gegevens invullen. Begin de chat in het Engels. Openingstijden zijn van maandag tot zaterdag, van 8 tot 23 uur UTC.
Toch even rustig afwachten, voordat je dit gaat doen.

Groetjes.
Bericht 12 van 13 (997 Weergaven)
0 Kudos
Highlighted

Re: Sims landelijk leven

Community Manager (retired)

Hey allemaal,

 

Mocht je alsnog tegen problemen aan lopen, zouden jullie dan een kijkje kunnen nemen in deze discussie en mij laten weten of je na deze stappen alsnog tegen problemen aanloopt?

 

Ik sluit deze discussie voor nu omdat hij daar beter past.

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 13 van 13 (976 Weergaven)
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen