Sims 4 wil niet starten

door elketje81
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Sims 4 wil niet starten

★★ Novice

Ik speel al jaren de sims, maar nu was het enkele maanden geleden.

Na het opstarten en updaten van Origin wil ik de Sims 4 terug opstarten.

Dat gaat heel traag en krijg enkel een wit scherm te zien, dus geen fragmenten uit het spel.

Na enkele minuten krijg ik een melding dat er een probleem is, dus kan ik het spel niet spelen.

Jammer want wou uitbreidingen kopen nu die in de aanbieding staan...

Bericht 1 van 11 (474 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Sims 4 wil niet starten

EA SPORTS FC Team

@elketje81

 

Vandaar dat ik je ook de stappen aanraadde die in het artikel staan. Ik kan niet helpen met programma's van een derde partij.

 

Ik kan je wel verder helpen door je een directe link te geven naar de AMD Catalyst Control Center en ik kan je ook vertellen welke drivers je moet downloaden als je mij een DxDiag geeft.

 

DxDiag:

 

https://help.ea.com/nl-nl/help/pc/how-to-gather-dxdiag-information/

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 11 van 11 (557 Weergaven)

Alle reacties

Re: Sims 4 wil niet starten

EA SPORTS FC Team

Hey @elketje81,

 

Probeer in dit geval De Sims 4 te repareren voor in Origin met de rechtermuisknop op De Sims 4 te klikken en te kiezen voor repareren. Verwijderd ook enige cc/Mods aangezien deze soms voor problemen zorgen. 

Jason.png
Bericht 2 van 11 (489 Weergaven)

Re: Sims 4 wil niet starten

★★ Novice
heu hoe kan ik cc/Mods verwijderen?
Bericht 3 van 11 (461 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 wil niet starten

★★ Novice

@EA_Jason heb je instructie gevolgd van repareren (had dat de dag ervoor ook al gedaan), maar werkt blijkbaar niet.

Scherm blijft nog steeds wit als ik het spel wil opstarten en dit is de melding dat ik na enkele minuten krijg: