Re: Sims 4 overzetten

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Sims 4 overzetten

★ Novice

Hallo,

Ik heb sinds gisteren een eigen PlayStation. Ik speelde eerst altijd op de playstation van mijn zus. Nu heb ik 1 probleem. Ik heb daar altijd sims 4 op gespeeld, dus al mijn werk staat daarop. Nu wilde ik op mijn nieuwe PlayStation sims 4 doen, maar staat er verder niks meer op van wat ik gedaan had. Hoe kan ik dit overzetten? Er staat wel “opgeslagen data uploaden/downloaden” en als ik daarop druk, heb ik daarvoor PlayStation plus nodig. Het lijkt mij dat dat niet de enige manier is? Kan iemand mij alsjeblieft zsm helpen?

 

gr Dionne 

Bericht 1 van 4 (440 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Sims 4 overzetten

EA SPORTS FC Team
@DionneDuda Naar mijn weten niet, ken je toevallig niet iemand met een USB opslag? Je kunt ze ook ergens goedkoop vinden zoals bij bijvoorbeeld de Mediamarkt, Saturn, Action, electronica-/computerzaak vinden Standard smile
Jason.png

In thread bekijken

Bericht 4 van 4 (386 Weergaven)

Alle reacties

Re: Sims 4 overzetten

EA SPORTS FC Team

Hallo @DionneDuda,

 

De functie die je ziet is de couldopslag die alleen via PlayStation Plus werkt, maar als je dit niet hebt hoef je je geen zorgen te maken aangezien er nog een andere manier is.

 

Je kunt namelijk de opgeslagen data overzetten via een USB stick:

 

https://manuals.playstation.net/document/nl/ps4/settings/data_usb.html

Jason.png
Bericht 2 van 4 (418 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 overzetten

★ Novice

Hallo,

ik heb net gekeken. Er staat dan dat ik een usb opslagapparaat nodig heb en dat heb ik niet. Is er nog een andere manier?

 

gr Dionne 

Bericht 3 van 4 (395 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 overzetten

EA SPORTS FC Team
@DionneDuda Naar mijn weten niet, ken je toevallig niet iemand met een USB opslag? Je kunt ze ook ergens goedkoop vinden zoals bij bijvoorbeeld de Mediamarkt, Saturn, Action, electronica-/computerzaak vinden Standard smile
Jason.png
Bericht 4 van 4 (387 Weergaven)

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen