Sims 4 Overzetten Naar Andere Laptop

door lauraensilkesims
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Highlighted
Geaccepteerde oplossing

Sims 4 Overzetten Naar Andere Laptop

★★★ Newbie

Ik speel Sims 4 op PC. Op mijn oude PC is 0 MB vrij. Daarom wil ik het overzetten naar mijn nieuwe PC met genoeg ruimte. Maar ik ben bang dat ik al mijn gekochte packs verlies en al mijn families. Hoe moet ik dit doen? Geef alsjeblieft snel antwoord, ik wil graag weer snel Sims 4 spelen. Alvast bedankt.

Bericht 1 van 17 (28.002 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Sims 4 Overzetten Naar Andere Laptop

EA SPORTS FC Team

Hey @lauraensilkesims,

 

Het enige dat je hoeft te doen op de nieuwe PC is Origin te installeren en in te loggen met jouw accountgegevens. 

 

Daar zal je De Sims 4 weer terugvinden inclusief al jouw uitbreidingen en gekochte packs. In Origin ga je naar de Gamebibliotheek, klik je op De Sims 4 en kies je voor Downloaden om het spel te downloaden en te installeren. Onder het kopje Extra Content vind je jouw uitbreidingen en gekochte packs terug. 

 

Om de families over te zetten moet je 1 map overzetten van de oude naar de nieuwe computer.

 

De map heet De Sims 4 en kan je vinden in de Electronic Arts map die je kunt vinden bij jouw documenten of gebruikersnaam. Gebruik bijvoorbeeld een USB stick om de map over te zetten naar de nieuwe computer.

 

http://www.carls-sims-4-guide.com/forum/index.php?topic=29318.msg449653#msg449653

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 17 (28.526 Weergaven)

Alle reacties

Re: Sims 4 Overzetten Naar Andere Laptop

EA SPORTS FC Team

Hey @lauraensilkesims,

 

Het enige dat je hoeft te doen op de nieuwe PC is Origin te installeren en in te loggen met jouw accountgegevens. 

 

Daar zal je De Sims 4 weer terugvinden inclusief al jouw uitbreidingen en gekochte packs. In Origin ga je naar de Gamebibliotheek, klik je op De Sims 4 en kies je voor Downloaden om het spel te downloaden en te installeren. Onder het kopje Extra Content vind je jouw uitbreidingen en gekochte packs terug. 

 

Om de families over te zetten moet je 1 map overzetten van de oude naar de nieuwe computer.

 

De map heet De Sims 4 en kan je vinden in de Electronic Arts map die je kunt vinden bij jouw documenten of gebruikersnaam. Gebruik bijvoorbeeld een USB stick om de map over te zetten naar de nieuwe computer.

 

http://www.carls-sims-4-guide.com/forum/index.php?topic=29318.msg449653#msg449653

Jason.png
Bericht 2 van 17 (28.527 Weergaven)

Re: Sims 4 Overzetten Naar Andere Laptop

★★★ Newbie

Goedemiddag, 

 

Mag ik u ook wat vragen.

Ik heb een gamelaptop aangeschaft zodat ik de sims 4 vlekkenloos draait.

Ik heb de sims 4 zelf in CD en met mijn orgin account de andere uitbreidingen gekocht.

echter kwam ik er achter dat mijn nieuw laptop niet is voorzien van een DVD/CD speler.

hoe kan ik dit oplossen of moet ik dan gewoon met orgin de sims 4 opnieuw kopen dus met code?

 

ik hoor graag van u. 

Bericht 3 van 17 (24.409 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 Overzetten Naar Andere Laptop

EA SPORTS FC Team

Goedemiddag @melissadegraaf21,

 

Zelf wanneer je De Sims 4 via de disc speelt, is het zo dat je de code moet invoeren op jouw EA Account. 

 

Wanneer je dit hebt gedaan, staat De Sims 4 in jouw gamebibliotheek en kan je het spel via Origin downloaden en spelen zonder dat je de disc nodig hebt Standard smile

 

Je hoeft het spel dus niet opnieuw te kopen Standard smile

Jason.png
Bericht 4 van 17 (24.369 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 Overzetten Naar Andere Laptop

★★★ Newbie

Ik heb Origin en dus Sims ook niet meer op mijn andere laptop. Kan in mijn huizen en families nog terug krijgen?

Bericht 5 van 17 (21.930 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 Overzetten Naar Andere Laptop

EA SPORTS FC Team

Mogelijk dat je De Sims 4 map nog hebt op jouw andere laptop. Vaak blijven deze gegevens bewaard wanneer je het spel verwijderd.

 

Zou je willen kijken of er nog een Sims 4 map is in jouw Documenten/Electronic Arts map?

 

@valeryqwe 

Jason.png
Bericht 6 van 17 (21.897 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 Overzetten Naar Andere Laptop

EA SPORTS FC Team

Je hoeft alleen maar in te loggen in Origin met het EA account waar De Sims 4 op staat op de nieuwe laptop. De Sims 4 zal dan in jouw Gamebibliotheek staan en je kunt De Sims 4 op de nieuwe laptop downloaden en installeren. 

 

De code hoef je dus niet opnieuw in te voeren aangezien deze al gelinkt is aan jouw account.

Jason.png
Bericht 7 van 17 (13.623 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 Overzetten Naar Andere Laptop

★ Novice

Beste,

 

Alvast bedankt voor de tips die ik hier lees. Nu is het zo dat ik deze stappen gevolgd heb maar ik heb enkel en alleen mijn basis familie terug. De Sims waar ik mee ben opgestart.

Alle andere familie leden zijn weg en mijn oudere (eerder overleden) Sims zijn terug als jongvolwassenen. Is dit normaal of deed ik iets fout? 

 

Alvast bedankt

Bericht 8 van 17 (11.637 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 Overzetten Naar Andere Laptop

Community Manager (retired)
Hey @Winnemans,

Alle opgeslagen families en gezinnen staan in principe lokaal op de computer/laptop waar je op speelde. Dus als je jouw spel over zet kan het goed zijn deze opgeslagen bestanden ook over te zetten zodat je verder kan spelen met de gezinnen waar je mee bezig was. Als deze dan alsnog niet zichtbaar zijn stonden ze waarschijnlijk niet in de folder bij het overzetten.

Je kunt de opgeslagen bestanden vinden in de volgende folder op jouw computer:

Mijn documenten/Electronic Arts/De Sims 4/Saves

Heb je dubbel ge-checked of alle opgeslagen families hier in stonden en dat bij het overzetten deze ook allemaal overgezet zijn?

Dit zou moeten helpen om de voorgaande opgeslagen bestanden ook te kunnen laden op de andere/nieuwe computer/laptop.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 9 van 17 (11.630 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 Overzetten Naar Andere Laptop

★ Novice

Ik bekeek deze stap en in de map saves zie ik documenten als; "Slot_00000002.save" al deze documenten zijn overgezet. Nog steeds geen familie te vinden, enkel mijn initiële 2 Sims. Al de rest + vooruitgang is weg.

Bericht 10 van 17 (11.628 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen